For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 14 Mei 2009

Memori with GBM..

Pagi2 sabtu lepas aku dah kena bangkit awal...Sbb aku ada date ngan GBM..owhh...aku rindukan dorang..N, pagi2 sebelom pukul 830am aku dah menggangu kak ayu the sun..ahahaha..aku x tau hala tuju ke rumah nya..pasai aku kan parasit..suka menumpang!!n thanks again kak ayu sbb sudi tumpangkan aku..nnt dila beli keta..dila hangkut semua geng2 kita yer..dila JANJI..
Ari tu..adalah turn kak sid(si baju ping) yg open table..kang bulan depan aku nya turn pulak..tempatnya...ahahahaaha...kat mana eh???MEMORI ni sgt ok jugak..cuma food jer kureng sikit..lelain ok..Thank u kak sid..

Hurm..tu muncung si yan..tajam kan??mcm kak nam x???ahahaha...Sebenarnya kitorang ada aktiviti menjilat setem pagi tu..n sambut belated birthday aku...Thanks again gurl...lebiu all..nnt dila hapdet adiah ari jadi pulak yer..



kak rose yg sentiasa senyum jer pagi tu...



gegirl yg siap bawa gambo nya kat sekolah tadika...sangat cute tau..


erm...air ape ni yer???lupalah..rasanya...sedap..
hiks...harta kerajaan nih..!!!!

1 ulasan:

ayumadura berkata...

comeiinya..anak kak red kan..gigirl kan..wah sgt comei..
syok laa tgk u all gathering ni..mkn pun tempat yg besh2 jer..syokknyerrr... nyum nyum..