For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 7 Mei 2009

BOWLING...with AMY & FRIENDS..

Last sunday..xtvt aku adalah berjalan2 abis kan masa lapang ngan amy..Jenuh sey..penat,capek..sumer adalah..gara2 mengikut mamat ni main bowling kat Sunway Pyramid..mmg SP ni sekangkang kera jer dari umah aku acctually, tapi di sebabkan xtvt mengukur jalan diadakan...makanya jadi jauh..
huppsss...strike okies..wakakakaka..aku tolong tengok jer game yg berlangsung antara dia ngan kengkawannya..walaupun dia sewakan kasut tuk aku juga...Setelah dipaksa berkali2..barulah aku pun tunjukkan ketereran aku sampai bola nya masuk ke longkang secara laju...ahahahaaha..malunya kena gelakkan..den..aku pun mulakan aksi strike jugak pas tu..ahahahaha...aku dulu pun terror gak main bowling yer..ahahahaa...jaguh kampung boleh la..tp x la tahap pro kampung mcm dorang2..Mmg 1st time aku joint Amy main bowling, sbb selama ni aku x sempat nak ikut jer..

Lama gak aku ngan amy melangok kat sana sbb tunggu friend sampai dr Kajang..sambil minum teh tarik n pekena subway yang aku tapau..hermm...laparnya..sebelum tu kitorang dok melangok kat MDV..belek punya belek...jumpa baju yg dia suka..adoi...dr SOGO smlmnya tu..membawak ke ari ahad pulak..berjam2 belek2 baju..sampai ada rasa mcm pening2 lalat pun ada..seb baik la ada kusi...klu x...aku ajak jer dia blah cepat2..

Kat sini lah memula aku start belajo main bowling..hegeh2 kena sound2 tepet ngan kakak2 senior aku tau..Tp dorang best..dorang sound aku...aku sound dorang balik...boleh cam tu x???
tp..tu cer 5-6 tahun lepas..aku dah x aktif main bowling lagi..dah x terer pun..mmg teruk gila skor mlm tu..
**mlm tu encik2 tu semua..bangga..sbb semua markah target dorang melepasi..



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bowling mmg beshh...tp kalu ramai2 laa kan..
jom dila bila lagi..kita nk beradu tenaga nieh??

ayumadura berkata...

bowling mmg beshh...tp kalu ramai2 laa kan..
jom dila bila lagi..kita nk beradu tenaga nieh??

daela berkata...

ayu-
boleh???ayu ngan yasir..dila ngan amy???ha...bila2...kakakakakaa...

ayumadura berkata...

dila..
ok jer..no problem.
kena set time n date je ni..amacam?
ada berani ka?
hahaahaha.