For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 23 Mei 2009

Sticker Redmummy

Taraaa...I Read Redmummy.com..
Ni aku baru jer tampal pg td..Ahahaha...dapat dah lama..tapi sebab aku x ikut bapak ku kemana2..makanya tersimpan jerlah sticker ni dalam lemari ku...Aku x dapat pun hand writing from kak red..:( yang ucap2 thank u gitu..

wahhh....korang penah terserempak ngan keta kubik ni x???Aku x der keta...jadinya..aku tampal sticker ni kat keta bapak ku..Berlawan ngan sticker MU kat bawahnya..Tu keje adik aku lah tu..

So sambil tayang2 sticker ni kat keta..kita yg beli sticker ni dah buat amal jariah...(betul x ayat jariah ni kak ayu the sun)sbb kita menderma tuk rumah NUR SALAM..

Tabik spring tuk kak red n all readers yg beli....Yang mana2 x beli tu, bukan x bermakna aku x tabik spring kat korang..Sbb jualan sticker ni limited edition...so..sape cepat dia dapat..sape lambat melepas...

3 ulasan:

ayumadura berkata...

heheh..nak gak sticker tu..dah laa kaler merah, & yg paling penting dpt buat amal jariah...beshhh..

bila lagi nak wat sticker Antara Kaseh Sayang Dan Sayang.com ni?? hehehe

daela berkata...

ayu-
alamak...kitorang buat ngam2 jer ayu..nnt klu ada yg lain punya pulak..dila ckp kat ayu yer..

wow...dila punya tatau bila...10 tawon lagik..ahaha...

ayumadura berkata...

dila..hahaha..takpe..
bab2 kebajikan ni anytime je..lenkali kalu ade apa2 bgtau je,maunyer ayu beli 10 sticker tu..hahahaha

sticker dila nanti ayu nak tampal kat cermin opis, betol2 kat tangga yg dato naik tu..hahahaah