For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 30 Januari 2009

BUNGA KANTAN TUK KAK YAYA...


"yang kembang x der...jiran abang dah amik smlm...tinggal yang ni jer..."
ni lah msg dr bf daela pagi td...setelah kak yaya tersebut"bunga kantan"
Pada kak yaya...ni daela ada letak gambor bunga kantan KHAS tuk akk...yang di snap oleh boipren daela yg di Perak nun....kikiki...
Kat umah dia mmg banyak bunga kantan kot...cuma bunga refflesia jer dia blom tanam lagi kot..sbb nak kena tanam dalam hutan bagai...hahaha...tu pun kalau mahu ditanam..kot2 nak tumbuh sendiri ker..x mau org tengok dia time mekar ke...lagi payah ark??

12 ulasan:

*ayu* berkata...

hahahahaa.. sanggup dila carik bungan kantan untuk kak yaya ek?
bf pun melayan... huhuhuhu

Casper a.k.a wifee en.atan berkata...

kalau bunga tu kembang lawa noooooooooo

apiz berkata...

nk wat masak pe tu? :)

haya_yaya berkata...

vavavavaaaaaa...kesanggupan gitu kan...?mekaseh la mucuk2...
kalo buat kerabu mangga,ricih hehalus bnga kantan ni,mangga,serai,bwg,cili apis,lacang tanah tmbuk,air limaus...pergggghhhhh!!!!!
kena lak dgn ikan bakor + kuah kicap cicah.... ; p..
lelehhh ailio sehhh..

Casper a.k.a wifee en.atan berkata...

daela
ni email add akak..
adeq_nees@yahoo.com

daela berkata...

kak ayu-
hahaha...bf dila yg sanggup...dia yg redah sumer tu...dila just bg tau dia ja...hiks...mmg dia kaki melayan lah masa tu kot...klu x...hahaha...

daela berkata...

kak casper-
herm...dila penah gak tgk..tp nnt mcm syang nak makan...boleh cam tu???

daela berkata...

apiz-

tah la apiz...ari tu akk try bubuh bunga kantan ni masa buat nasi goreng...meletop gilos rasanya...best!!!

daela berkata...

kak yaya-

muahhhkakakaka....akk ni...asyik makanan jer...buat ceq dok telioq...

daela berkata...

kak casper-
thanks akk...

adie-ishmael berkata...

kalau buat kerabu jangan lupa masukkan bunga kantan yang dihiris halus2...sedap

daela berkata...

abg adie-
erm...mmg sedap...lg best klu abg adie buat kot???hehehehe...