For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 13 Januari 2009

Sunway Lagoon Theme Park-2

ikan kap ni...aku suka sgt tgk nya...manja, besar...rasa nk tolong tangkap jer..hiks, ada hati nk tangkap konon??tengok sisik ikan tu pun aku dah geli...ada hati nk pegang konon..owh...tidak...aku geli tgk sisik ikan besar2 gini!!!
asyik jer aku tgk ikan 2 ekor ni...mungkin gf & bf kot ikan nih???wakakaka...statement aku...pastu aku terdengar bunyik rimau...kita layan citer rimau ni pulak eh...

Rimau ni...mmg spesis besar sangat...anggaran 100kg la kot berat rimau nih...wahhh...ahkak main sebut jer berat rimau ni yek...tp...muka rimau ni mmg ganas jer..rimau ngan aku jarak 50 meter gitu...lagipun pagarnya tinggi...kita nk masuk dalam pun x buleh,rimau nk lompat kuar pun x buleh...jadi, silalah berhati2...sbb malang x berbau...ye x?????

Tok rimau ni ronda2 jer nih...tgk2 minah2 saleh yg sexy-maxy kat tepi pagar tu..

nyumm...mungkin tiger ni lapar kot bila tgk aku yg GEBU nih???hihihi...jangan terkam aku tau..

Hurmmmm....tiger ni mengaum...terkejut aku...dan2 jer aku terus pi dok dekat ngan pagar ni...gila babas taring nya...ngeri sey...titiba jer aku teringat ada org penah mati kena baham tiger...hoooo....KESIANNYA....

4 ulasan:

lily lotus berkata...

ngeri bila teringat kes kat spore tu :D

daela berkata...

lily lotus-
haah...mmg ngerikan???kesian org tu...

Liza berkata...

lama dah tak gi sunway lagoon, dgr criter tiket dah makin mahal yer?

daela berkata...

liza-
aah kak....mahal sikit la...tp, ttp best...