For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 29 Januari 2009

::THE POWER OF LOVE::

bunga ni tuk kak red yang tersayang...hiks..maaf sbb x bg ape2 pun masa ulang tahun perkahwinan ari tu...jadinya...bagi bunga dlm gambar jer la... bunga2 ni aku snap masa p melawat kebun bunga kat cong-cong kai ari tuh..
kebetulan pulak nak raya cina, adohhaiii...ramainya orang cina yg datang p beli bunga wat g sembahyang la kot...

sunflower ni tuk" kak ayu the sun"dia mmg suka bunga nih...aku snap dr jauh jer..yang pasti..ni bunga hidup tau...bukan plastik!!


bunga ni...semua orang taukan??? bunga rose..bukan kak rose"umimia" tau..hiks..kak rose,silalah suka ngan bunga yang namanya hampir sama ngan nama akk yer..

ni pulak bunga2 yg dorang letak kat dlm bakul sayur...mmg byk dlmnya...klu x silap 1bungkus ni ada dlm 20 kuntum...n price nya 20 hengget.. sukanya kan...dah lama x dpt bunga tau...bilalah nk dapat lagi kan???

yg pepel2 tu tuk yan@diana-k, akk x jumpa lak bunga rose kaler pepel..bunga yg kecik2 tu jer...tu pun x sengaja k...
tuk kak sid pulak...tatau dia suka bunga ape..jadi jgn lah berkecik hati yer...aku tetap nak bagi bunga dlm gambar ni juga..yg kaler oren x oren sangat ni...haaa...ok x???





15 ulasan:

cik wanie berkata...

wah,
cantik2 benar bunga2 kat situ,
hurm,
hope thn nie,
ada lagilah org kasi bunga masa birthday party wanie nanti kan,
hehehehehehe

rosmona berkata...

akak..owang pon suke bunge..nk la jugak..

Diana-k berkata...

laaaaaaaaaa kecik jer bunga purple tuhhh.....
rose purple aderk kat UK..
akak gi carik kak..muakakaa

Diana-k berkata...

japp..nak gelakkk..

ha ha ha ha ha ha haa..
*wink*wink* kt kak ayu..

adenium berkata...

dila...aku suka bunga rafflesia...hahahaha

*ayu* berkata...

so sweet la dila nih... bestnya akak dpt sunflower nih... walaupun gamba jer..
thnks yang...

si yan tuh dok wink wink ngan aku ek? ko jaga dak kecik! :P

daela berkata...

cik wanie-
haa...nnt suwoh abg2& akk2 yg g birthday wanie bawakkan untuk wanie yer..hiks!!!

daela berkata...

rosmona-
akk pun suka...tp lg best klu paktam yg bagi...adehhh..statement!!!

daela berkata...

diana-k

yolah...ekau bolilah kat UK nu ha...den, ko kirim la kat akk ko ni haaa...

daela berkata...

kak sid-
harap maaf, bunga refflesia hanya ada di sabah sarawak jer...kat sini blom jumpa lagi...wakakaka...lg pun bunga tu kat hutan...adeh...x suka masuk hutan...kak sid...suka la bunga yg senang di temui di area sini!!!

daela berkata...

kak ayu-
thank kak ayu...muahhhkakaka....

** meh kita berjmaah pasal wink2 tu..jaga budak kecik tu yer..

haya_yaya berkata...

akak suka bunga kantan...
menyedapkan laksa...apohal lak kan?

Hanarose berkata...

Daela.....

kita pun suka bunga gak.. nak gak bunga tuh.. tak kire.. nak gak2.. ahaks....

daela berkata...

kak yaya-
sebut jr pasal laksa...dh pepagi ni dila teringin nak makan laksa...sedapnya...yum3...

daela berkata...

hanarose-
silalah amik yer...pilih jer yang mana berkenan...ahaks...