For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 4 Februari 2009

t.i.d.o.2 @ b.a.r.i.n.g2

nama: Mohd Nur Akmal, Umur 19thn
Saya masih single buat masa skrg ni...baru frust di tinggalkan kekasih, ni yang dia ckp...tp mak nya cakap dia yang x mo kwn ngan gf nya lagik...aiii...lantaklah haii..dah besar2 gini, pandai2 lah buat pilihan..
nama : Mohd Nabil, umur 13 thn
sy bukan nabil raja lawak..sy ni keletihan sbb sibuk dok menegok orang kat dapur masak lauk pengantin..pagi2 dah bangun..tu pasal sy pun lena jugak!!!

nama: Mohd Syafiq Azri, umur 2 tahun 5 bulan
saya ni x tido...tp dok baring2 kat dpn pelamin..sbb syok gamaknya..bilalah afiq nak kawin jugak yer???tu lah yg di fikirkan oleh syafiq agaknya waktu tu....ke...afiq dok teringat susu nya kat dlm bilik???


Nama : Siti Aisyah, umur 9 tahun..
Pict ni aku snap ketika my nephew tengah dok tunggu suaminya sampai tuk bersanding...dulu..minah kecik ni boleh lending kat depan2 pelamin tuh..ni anak sepupu aku kak long nama maknya..dulu masa mak nya memuda, dia stay kat umah aku..lama gak la..




5 ulasan:

Ibu Double Q berkata...

wah...bestnyer kalo dapat tido time ni..

Madam Casper berkata...

anak2 sapa tu daela?? jumpa kat mana tu hehehehehehhehe

daela berkata...

adeh...akk pun ngantuk skrg ni..

daela berkata...

kak casper-

akmal-sepupu
nabil-sepupu
afiq-anak buah
aisyah-anak sepupu..

pict ni semua daela snap kat umah paklong kat keratong pahang

Tanpa Nama berkata...

hi,can we exchnage our banner if u done have banner i still can post yu rlink,please let me know after it done.tx