For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 28 Januari 2009

Crocos Lagik?????






Ni crocs for kidos...yg paling cute ahkak rasa...yg waner ijau2 tu...cute sangat bila syafiq pakai..Mak ngah ko ni blom gaji lagi masa kita g ari tu...jadi...sila abaikan yer...bila anak buah ahkak tu x mau cabut kasut yg apek tu bg try....

Apek???bukan LENG-CHAI ke????


Ni pulak tuk mama n makngah syafiq Ajili...tapi mak ngah ko ni fiq x terpedaya ngan kasut2 crocs ni lagi sbb...yg ada2 ni pun x terpakai kan????

Brand yg ni cute tp...mahal sikit..arround MYR 209 gitu kot...


Ni pict afiq sblom langgar dinding kedai crocs ni...ada ka dia pi lalu kat transparent glass tu laju2...dapat la telor ayam sebijik kat dahi...tp sikit dia x nanges tau...ilmu ape yg afiq pakai pun makngah tatau...jgn ilmu sesat dah ler sayang yer....










ni bukan kasut yg my SIL beli tau...dia beli lain sikit dr pada ahkak ni...x snap pulak...hahahha....soe r...lupa...

7 ulasan:

Umi Mia berkata...

crocs???? selesa lagi hush puppies kot...

daela berkata...

umimia-
hurm...dila x penah guna hush puppies punya kasut lagik...maybe next time...

yaya berkata...

hush puppies mmg selesa dipakai...
makin lama makin lembut gitu...
gebu segebu pipimu daela..hahahahaaa...

daela berkata...

kak yaya-
pipi ku x selembut yg akk yaya sangka...sedey...byk jerawat kecik2 skrg nih....

daela berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lily lotus berkata...

crocs..selamanya dihati..kata hush puppies ada kulit2 yg tak diizinkan? waalahualam..

daela berkata...

kak lily lotus-
dila pun mcm penah dengar jugak..tp mungkin ada segelintir kasut jer kot...yg lain2 x...moga2..