For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 24 Ogos 2012

Orang lain semua dah habis buat ucapan kan....Tengok aku baru nak update...


Assalammualaikum..

Salam Syawal yang ke 6.
WOaaaah.....sedih aku sensorang duduk di office sekarang ni.
Tulah...orang lain semua coti seminggu. aku???
Jadi JAGA kat office.
Padan muka sebab cuti aku semua dah nak habis.
Hampir habis...tinggal balance untuk EL yang akan datang jer..

Walaupun raya dah masuk hari ke enam kan..
Aku nak ucapkan selamat berhari raya Aidilfitri maaf zahir & batin kepada semua.
Tak kira lah sesiapa pun...lagi lagi yang suka hendap blog poyo aku ni.


Oh ya, tahun ini adalah tahun beraya yang sangat best aku rasa.
Sebab tahun ni beraya kat kampung aku.
Dan turn abam beraya sebelah aku.
Ada banyak sangat gambar kat Adik aku.
Belom sempat copy uolls.

Dia baru upload sikit jer dalam dia punya FB.
Lain lain gambar merapu belom taruk lagi.

Sikit jer watak mereng dalam sinetron Raya tahun ini...

Tiada ulasan: