For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 2 November 2011

Test gadget orang lepas tu meroyan..

Haiii...Assalammualaikum..

Sekarang ni hujan lebat sangat kat Kg.Dusun ni
Aku dah tersangkut kat rumah mak aku sekarang ni
Apa pun tak boleh...
Nasib baik rumah mak aku ni ada wi-fi
Nak harapkan aku pasang kat rumah aku memang lah tak.
Tapi bila pikir pikir macam keperluan jugak.
Boleh gak manja manja ber YM dengan Abam.
Tapi...ada ke masa dia kan...?
Aku call sekali pun belum tentu dia nak pick up.
Bukan apa...Abam kan menoreh getah dan ikut shift.
Haaa....takkan aku tak faham faham pulak kan..?

Owhhhhh...aku baru jer baik dari demam.
Datang pulak penyakit suara hilang.
Pakej batuk dengan flu sekali.
Stress kan.
Batuk pun bukan yang perlahan lahan.
Nah...koh..koh..koh..koh..sebatu boleh dengar aku batuk.
Bertambah sakit dan perit anak tekak.
Ubat...macam macam ubat dah aku telan.
Semua tak jalan..aisssshhh..
Sedih nya..sob sob sob..
Rata rata orang ramai tak sihat.
Maklumlah...hujan..panas titiba kan.

Mood merapu dan nak memaki pun tengah berkobar kobar sekarang ni.
Aku tak tahulah kenapa perasaan tu macam ni sekarang.
Pelik pelik betul.
Tapi aku nak maki sapa kan..?
Damn...aku dah tau kat sapa aku nak maki lepas ni.
Tapi confirm kan dulu dia buat masalah malam ni ke tak kan.
Esokkkkk...siap lah aku maki ko kat sini..
gila la.. Dah dua kali weii dia buat aku maki dalam hati..
Sekali tu..aku menangis sendiri lepas tu..
Tapi dia tetap macam tu..hati kering..

Eh..oklah, abam dah call call suruh balik rumah.
Dia nak suruh aku masak.
Aku ingat malam ni nak masak yang paling simple..
Telur goreng tuang tok yu..nyam nyam...
Ermmmm...ambik mood...cool...
Bubbaiiii....

Tiada ulasan: