For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 29 November 2011

Rest & Relax sekupang dua..

 Hallo...Assalammualaikum...selamat tengahari..
Kahkah...lama aku menghilang dari dunia blog kan?
Ada ker rindu..?ker rindu nak membahan blog suam suam kuku aku ni kan..?
Hahaha..
Yer...cuti yang panjang minggu lepas memang full aktiviti.
Tu belum cerita pasal basuh kain baju..kemas rumah..memasak kan..
Ok lah...aku nak cerita pasal tu, sampai bila bila pun tak habis kan..?
Sabtu lepas...aktiviti menghabiskan wang ringgit dengan dimulakan dengan melepak kat shopping complex.
Dengan lenguh lenguh kaki berpusing di shopping mall,
terjumpa Gintel station ni. Memanglah aku nak mencuba..
Cuba korang tengok harga sekali urut ni.
Memang berbaloi..Sebab Abam 1 ringgit.
Aku 5 ringgit. See..kelemakkan mengurut tu terpancar di wajah aku lepas tu..
 Aku bukan nak tayang kasut ke hapa kan?
Tapi peha yang semakin besar tu..
Scary sendiri. Terus rasa nak pergi slimming world.
Lepas tu feeling tata kat atas stage..kah kah.
Abam dia pandai...dia suruh aku naik duduk dulu kat kerusi pengurut ni.
Sebab dia cakap..manalah tahu..kot kot aku kena telan dek mesin ni kan..
Boleh dia tolong selamatkan.. Alah, alasan...padahal..dia nak tengok ok ke tak..
Kot kot aku dah turun dari kerusi terbongkok bongkok ke kan..
Jadi dia tak kenalah...haaa...jahat tau...:)
Tapi...memang syok lah...sedap jer...
Rasa macam nak beli kerusi ni kat rumah la..
Lepas tu hari hari duduk kat kerusi ni lepas balik dari tempat kerja..
Kan...? tapi alahai...tak beli kot..haha
 Ni bukti abam guna 3 minit jer.
Tu pun meremang remang bulu roma dia.
Ciss...mengada ngada.
Sebab duit 5 ringgit tak dapat nak tukar.
So...tak sempat lah abam nak berlemak lemak kena pecah lemak atas kerusi tu..

 Muka tak boleh belah.Dah macam alili dah perangai uncle ni..
Aku ambil gambar jer...mulalah macam macam perangainya..
grrrrrrr.....
Tapi kan..terima kasih..sebab hari hari buat aku ketawa..
kahkahkah..memang lah bukan macam ni ni aku ketawa..haha
Owh ya...bila uruutan bebola tu bergerak kat badan..
Skrin ni pun menunjukkan jugak.
See..canggih ark?
Suka suka...sedap lagi kerusi gintel ni urut dari tukang urut kat uptown2 yang ada kat luar sana tu.
Stress kalau kenang kan...
Tata...:)

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

hahaha aku pernah tamak nah RM5 tapi pastu sangap bila la nak habis niiiiiiiii...RM2 sudah..