For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 30 November 2011

Double Zinger Burger yang terhangat dipasaran...eh..iya ke?

 Ho Ho Ho..Kenyang perut suka hati kot?
Eh..Assalammualaikum...Selamat tengahari uoll..
Akhirnya...Setelah mengidam berhari hari...dapat jugak aku mencekik
Double Zinger Burger dari KFC ni.
Ini semua terjebak gara gara Nok..mak geram nok...
Lagi tamak sebab Nok nak makan sampai dua biji sekali gus..
Mana aci nok...mak pun tamak gak...ahahhaa..
Memang lah beli dua biji sekali gus.
Tapi satu Cik Sue punya.
Satu lagi hakak punya.
Sebenarnya mak mengidam nak makan Pizza Hut.
Masih belum makan lagi..
Walaupun jumaat lepas dah mencekik Domino's kan..
Tapi..tekak tetap mengada ngada.
Memang lah nak tambah lemak berganda hahaha.
 See...isi perut burger ni.
Malam tadi abam tengok gambar ni dalam henpon garu.
Sentap terus kekasih gelap hitam manis aku tu.
Sebab aku tak makan dengan dia.
Sapa suruh pergi menoreh time aku cuti kan..?
Wahhhhahahaha...ayat yang kejam aku rasa.
Bila nak pujuk balik, senang..ajak jer dia makan burger kat Subang Jaya yang jual atas lori tu.
Insyaallah hati Abam akan tenang lepas tu..
kah kah kah..nampak nau aku ni kedekut kan..
Tapi memang lah tak..Sebab abam memang suka nau dengan Burger kat SJ tu..
Sedap sangat katanya..Tapi memang iya pun.
Murah & lazat...meleleh air liuq aku teringatkan kelazatannya..hahaha.
Tambah lemak seganda lagi...
Dengan kuah mushroom nya yang melimpah ruah..
disaluti dengan sekeping daging burger ayam..
woahh...malam ni nak pergi beli..esok mak taruk kat blog ok..
gulp..glup..!!!!
Lepas menternak lemak lemak dibadan..
Operasi mencari pinggan mangkuk pulak.
Dalam ramai ramai jenis pinggan mangkuk yang cantik cantik..
Ini jer yang menawan kalbu ku.
Tapi..Abam pangkah..dia kata nampak clasik.
Dia kata itu tak modern.
Macam lah modern sangat kot.
Rumah kita pun pakai dapur kayu kan Abam..?
Celah mana nak bermordern sangat..
Dah pilih warna biru biru pun susah nak rasuah..
Ini kan pulak warna buah strawberry...sure sure lah dia tak nak.

**Idea datang mencurah curah sekarang ni...nak jadi wedding planner lah pulak..kah kah kah..
lepas tu siap la...ramai datang rumah mintak ganti rugi...kakakaka...

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

hahaha terjebak jugak...salahkan ku salahkan mu...oppss