For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 17 November 2011

3 jam 15 minit

Assalammualaikum..

Huh..Tension aku sejak semalam.
Mana tak nya, perjalan aku dari office sampai ke rumah ambil masa 3 jam 15 minit.
Sungguh tak masuk akal.
Geram....ahahaha..memang aku ketawa.
Tapi aku rasa macam nak patah riuk kaki.Opssss...
Aku tak tahulah mana silapnya jalan boleh jem seteruk itu.
Padahal dari Damansara Perdana ke Kampung Dusun bukan nama sebenar
Bukan lah jauh mana pun.
30-40 minit dah boleh aku sampai kat parking rumah aku.
Stuck yang teruk selama 3 jam lebih itu membuatkan aku lebih tabah. cewah.
Pasang lagu lagu buat bingit kepala.
Jadi..tukar kepada radio IKIM.
terus insaf..lepas tu,
Korang tak tahu pulak berapa kali aku termencarut.
Bukan lah marah sebab jalan jem.
Tapi dengan sikap pemandu jalan raya yang biadap.
Macam dia sensorang aja yang ada rumah.
Macam dia sorang jer yang stress dengan jalan jem kan.?
Yang lain lain ni...hapa?
Tunggul?Suka suka hati main buat 2-3 lorong sendiri.
Pasal orang orang macam ni lah...jalan bertambah sesak.
Sesesak semalam..
Last last aku tengok jam dekat pukui 8 suku,
terus call abam suruh simpan balik lauk dalam peti ais balik.
Sebab aku dah hilang mood nak memasak.
Masuk jer jajahan kampung dusun, terus melilau cari gerai nak tapau nasi bungkus.
Haha...senang.

ok bai.aku nak sambung tension sensorang..grrrrrr!!!!!

Tiada ulasan: