For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 18 Ogos 2011

Alma Multicolor White..in da house..!!!

Assalammualaikum...

Vavava...Meletop kau jah...
sejak mengendong bag EL VI nikan..?
Apakejadahnya..Hanya pinjaman.
Kalau aku buat installment gores guna credit card korang tau ke kan..?
Ha...menggeligih jer la membayar time sampai statement karang kan..?
Ini Multicolor Alma White.
Jauh datang dari Paris...pengsan mak kejap nok..
Rasa mimpi ngeri.Hahahaha..
Mak bukan reti sangat nak cerita pasal handbag mahal mahal ni nok..
Kang mak merapu merapan kang korang cakap mak syok Sendirikan..
So, biarlah gambar berkata kata..walaupun mak tak pernah buat Monday to Sunday wordless.



Waduh waduh..
Ini alma idaman ketogeri suka jugak ni.
Aikkk...peliks pelis gak aku sekarang ni.
Nak makan mee maggi kat kedai pun kedekut.
Ini kan pulak nak beralma bagai kan..?
heeee....
Actually, aku ada tengok Azwan Ali pakai Alma yang ni,
masa dalam Fuhh!!! tempoh hari.
Tapi warna Silver kalau tak silap.
Aku suka warna merah & biru tu lah.
Memang style kan..?
Arggghh...kalau aku kaya raya mungkin akan beli semua color sekali..oho...(*_*)
Ni semua hasil google-an aku.
Aku hanya tulis yang aku sangat suka..
Aku belum mampu okeh.
Aku nak gores pun belum tentu lagi untuk Alma Monogram Vernis ni..
So...mari kerja lebih teruk dari sekarang..
maybe kumpul duit Seringgit sehari.
Nanti dah umur 50++ mungkin boleh beli..heeee..

Ok...Sambil verangan mengendong Alma...dengar lagu raya syok weii..

Tiada ulasan: