For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 28 Januari 2010

www.stylodboutique.blogspot.com



Salam Sejahtera para pengunjung Blog aku...Heeeee..Dalam keadaan yg x berapa nak sihat ni,
Aku nk citer kat korang yang Sue (boss aku) & Aku telah membuka Boutique secara Online
Dalam Blog ini...

Tujuan kitorang buat menubuhkan Boutique ni adalah untuk mengisi masal terluang kami...Selain itu, kami sememangnya menyukai segala jenis Fashion & trend2 terbaru dipasaran..Boutique ini juga menyediakan Size XS hingga ke bam bam Size cam aku...So, saper- saper yang masih runsing tuk mencari pakaian size BESAR cam aku, korang boleh melawat blog tu..Certain2 orang segan nak beli baju yang cantik tapi bila tgk tubuh badan yg COMEL tu terus x jadi..Tapi, bila korang singgah blog ni, korang akan dapat advice dr kami sebelum membelinya..(Jika korang ni SIZE BESAR jer tau...yg XS to M tu, jgn ngada2 nak tanya2 lak..heeeeeeeee.....)

Sebenarnya, boutique ni juga adalah dalam usaha menambah barangan jualan seperti selendang, tudung...Belt2 yang cam Wrestling WWF tu pun ado..Anting2 ado..(tapi gambo x sempat nk upload lagi..)

Aper2 pun terima kasih coz sudi singgah...


2 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

ligat bisnes nok,,cr duet kawen yerkkk

ayu berkata...

wah wah congratssss to both semeks!
heheheh..nanti kalu korg nyer blog da byk brg..aku akan publish dlm FB aku ok