For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 20 Januari 2010

Kisah Zaman dulu....pada suatu hari....


Salam...walaweiiii....gua cam sengeh sensorang beb..bila dapat tgk gambar gua masa kecik2 dulu...Korang teka yg mana satu..Aku?Ofkos la aku yang pakai legging itam tu...Heeee...Masa zaman ni aku rasa, Aku ngah standard 3, masa tu aku sekolah kat SKTM..Sekolah tu betul2 depan umah aku..Ha...dari kiri tu Farid..Skrg beliau udah jadi Polis..Yg baju biru malu2 kucing  tu..Dillah kecik..skrg dah jd Accountant kat Hospital gomen...Aku..heeee...jd org..seb baik jd org..Yg pakai tudung tu..Kak Jah..Skrg beliau dah ada anak 3..Haaa...jadi suri rumah tangga sepenuhnya..Yang dia dokong tu, Akmal..Skrg ni dah jadi klon Awal Ashaari  . haha...sumpah perasan kalau dia baca blog aku skrg ni..Dia keje kat Pos Malaysia..

Pendek kata, sepupu sepapat aku ni keje gomen...Aku jer x...Sebenarnya gambar ni aku copy dari Fb sepupu aku..heeeeee...terkujat jap..sbb Famili aku mmg dah x der simpan Khazanah lama2 ni..Banyak sbb kenapa x simpan..aku malas nk tulis kat sini...kang klu citer, 3 hari 3 mlm x sudah...muntah ijo lak korang kang...heeeeee....

 
Haaa...yang ni, korang jgn silap lak eh..Bukan mak bapak aku ni...Ni Akk mak aku ngan Pakcik aku...Heeee, sakan gak otai2 ni bergambo masa muda2 kan?Kalau x silap aku...ni gambar masa Makngah aku pas kawin...heeeeeee....vely lomantik...Ai likeeeee....Yang paling x tahan tu, tang glasses tu...huiiii...abis hati dorang, aku rasa masa tu..Rambut makngah aku tu, skrg jadi ikutan para2 artis barat skrg ni..haaaaa....Aku skrg ni ngah menagih janji kat Dilah kecik...dia kata dia ada simpan gambo aku masa kecik2...lahhh....mana...?

6 ulasan:

sue berkata...

gbr klasik nih..aku pun xde gbr camnih......

Mimy Hamid berkata...

harus aku geledah bilik mak aku cari gambo

FairyLilly berkata...

best tengok gambar dedolu tu..imbau kenangan lamo yg tinggal sejarah. He he cam artis dedolu makcik n pakcik ko tuh...

Dee berkata...

aku mmg suka tgk gambar lama2 ni..klasik siot..

Liza berkata...

gambar camnie mmg best, byk kenangan tu

lily lotus berkata...

sangat berharga pics gini. simpan lek lok yer