For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 25 Januari 2010

::Ini Tunang Saya::


Ha....Saya letak la gambo tunang saya...Tunang saya adalah spesis segan  dan pemalu teramat sangat..Saya dah kenal dia nak masuk tahun ke Soploh la hari ni..Saya x der la simpan dlm diari bila berkenalan bagai, tapi bila tgk gamba dulu2 haaaa....baru la sy perasan...(camera dulu2 ada date ok...)..Untuk pengetahuan korang, tunang saya tidak hadir masa majlis pertunangan berlangsung...Tunang saya bekerja masa tu...Sian dia..x dapat makan nasi briani Gam yang abang saya masak...Tapi mak saya ada kirim kan untuk dia...heeeeeee.....

Herm.....Gambar ni saya cilok dr bakal adik ipar saya dalam FB..heeeee....ni adalah aksi gambar curi kata tunang saya..Dia mmg x perasan bila & saper yang snap pict dia..Tapi kan..Saya cam pelik la..apsal tunang saya ni pakai Glasses eh..?x kan dok kat  umah pun pakai glasses?biar betik laling saya ni?hermm...
Owhhh...saya salah sangka la...laling saya nak g keje pastu..heeee...

11 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

waaa tahun ke seploh..sangat mencabar weh..tak kuat dugaan habis kan...tahniah nok..psst suh amy jgn jad pemalu..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ berkata...

o0o0o0.....ni ler gerangan nyer....

Matjoe berkata...

skaler ushar macam remi ishak. khelass you

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ berkata...

nanti kenduri jangan lupa jemput yer

hehhehehe

atty's berkata...

lama gak ..daela kawan yeh..kty doakan kalian bahagia sehingga ke akhir hayat amin ..

Tanpa Nama berkata...

wahhh mek!

manyak henseng lah ur laling.. hehehehehehe..syukur sumernya da selamat..kita tunggu hari bersejarah yer!

rosmona berkata...

hadoii... remy ishak...? kalo die remy ishak, saya jadi adik remy ishak.. hahaha

Q berkata...

daela...takpe dapat bakal suami pemalu..kalau peramah kitapun seram ...hehehehe...anyway tahniah di atas pertunangan..saya belum sempat ucapkan lagik..

FairyLilly berkata...

tertunduk malu si remi ishak celup ni..amat sesuailah dgn ko yang pot pet hehe

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr berkata...

wow lamanya kapel..
ke 10??
apa rahsianya bertahan sampai sekarang??

SUHAIDA SUPALIO berkata...

salam berkenalan
suhaidasupalio.blogspot.com