For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 12 November 2009

::Tipah tertipu::


Salam Tengah hari Khamis u oll...Apsal aku hapdet lambat??ni pun nasib baik la nk buat..ikut kan hati malas..Sbb ada banyak menda nk buat..Semenjak dah terjebak ngan fb ni..kesungguhan aku menghias umah..mak hai...siap g keje bagai..tuk dapat kan duit beli perabot umah...Ha..korang jangan sengeh2 baca ni pulak..korang sendiri tau akibat nya kan...Masing yg ada fb dah terjebak ngan game nya...termasuk lah aku...naya2x..

So, pagi2 aku masuk keje..kwn aku ada bg kek..Dak ler aku toleh..coz aku x mo terjebak makan Cheese Cake..kang susah pulak nk berhenti mengunyah kan..Kwn2 aku yg lain2 jerit2 ckp yahoo dapat kek..tu lah..baik betul En. Ijam tu coz nk bg kek kan?padahal birthday dia dah pun lepas..so..aku ucap tq jer la..


Dalam 5 minit tu..aku nk amik la Cheese kek tu kan...korang tau ark aper kah dia sebenarnya?Itu adalah Cake Note..waaaa...tipah tertipu u oll...Tapi syok gak...comel jer aku nengok..So, simpan jer la buat tulis nota kan?berguna gak..thanks Ijam...






10 ulasan:

applemintlady berkata...

OOO..
igtkan napkin yg balut2 apstu jd cake tuh..tipah ttipu upenya..

Amiha Ayu berkata...

nak cake gak!

Qumairah berkata...

ahak..laaa nampak macam betul ek

sue berkata...

aku pung tertipu gak..ahaks

Dee berkata...

nak gak..cutenya..

Lyn Yusoff berkata...

nak gakkkk
cute lah.. :)

lily lotus berkata...

haha..sabar jerlah

adenium berkata...

hahaha... aku ingat kan yang getah...macam mainan tuh.... masa ko ambik tgk tuh...mesti ko nak makan kan tipah..hahahaha

Al-Qolamun berkata...

Kwang kwang kwang...hahahaha

daela berkata...

hahahha...betul yer kawan2 tipah tertipu sungguh!!