For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 20 November 2009

Dinner At Popeye SUNWAY




Salam u oll...hiks...Pagi2 aku da buat review pasal food kan?huh...teruk betul x der la kurus diri ku ini kan...Macam mana nih...x kurus2 jugak kan..Okies..kita biarkan dengan aku yg masih x kurus2 tu...kan???btw korang penah makan kat Popeye x?Service nya sama dengan semua fast food yang ada kat Malaysia ni..(sbb aku tatau kat obersea yer...coz akk blom kuar negara lagikan....)Food nya adalah sedap..Yang sue makan ini adalah udang goreng bertepung kalau bahasa melayu nya..Ada 9 ketul jer..Dia punya patato mmg terbaik aku penah makan..sgt soft patatonya..kalah branding yg ada kat M'sia ni kot aku rasa..Pastu kuahnya lak..pedas2..sour jugak..

Sayur nya sangat Fresh...Sedap jer kan kunyah kalau fresh..hasil potongan sayur gak memainkan peranan...Bila kita nk target KIDs boleh makan sayur..sila lah hiris nipis2..ni kalau potong gedabak-gedabak..kidos tgk pun seram...So, sila amik perhatiannnnn..................!!!!!


Dalam ni jugak ada gak makanan lain macam Ayam...kentang goreng...hah...aku tatau nk citer aper lagi dah...over to sue pulak..tu pun kalau dia rajin nk citer pulak kan...

7 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

weh popeye ni range harga baper..tingin nk mkn kt mid valley...

klik klik nuffnang new moon

daela berkata...

suam2 kuku jer harge nyer nok...

tq..tq...jap lg aku g sana pulak..klik2..ahahaha..

applemintlady berkata...

cm bes la..
new moon ni menatang ape daaa..

sue berkata...

opsss!!...aku x tau nak kata ape da...yg pasti sedap key..tu yg beria2 benor mkan...huhuhu

lily lotus berkata...

meriahnya deco restoran tu...segar bugar bila makan ekk

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

welcome to our club. bila kita nak diet hurmm hurmm

berkata...

pagi2 sudah tgk n3 makanan
uish....perut berdangdut sakan nih

hehehe