For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 16 November 2009

::Saat tak diduga...::


Salam u oll...Sekian kali nya aku masih malas tuk menghapdet masa cuti2 sabtu/Ahad yer kawan2...Sebab, aku x der beruk..umah aku x der streamyx..kalau aku hapdet tu tiba2...guna autopublish jer, x pun aku pinjam beruk my jiran ika.....So, korang maafkan aku yeah...Okey..Apsal aku buat tajuk n3 mcm ni?coz....

Masa Friday lepas, aku di call oleh my akk..Dia sangat baik ngan aku..Dan aku sangat baik dengannya..Dia baru jer pulang dr bercuti di SABAH..hiks..aaa...korang dah tau kan aku punya hobi terbaru adalah mengumpul FM..so..aku kirim kat dia benda alah ni...dan, bila dia pulang dia belikan aku yg ni...yahooo..thanks akk ai lebiu..

Dan...Dia belikan aku seutas gelang ni jugak, ada pearl dan beads warna merah..wow..sangat cantik...Aku amat menyukainya...Terus aku pakai masa g dinner petang jumaat tu..Nnt aku hapdet gambo g dinner pulak yer...kat Hotel Istana ko...ahahahaha...sabar yer..

Tiada ulasan: