For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 20 September 2011

Weekend Yang Lepas

Assalammualaikum...

Yeee haaa...Apa khabar korang?
Masih ada lagi ke yang sudi baca blog aku yang segan segan nak update sekarang ni kan?
Thank you kalau masih ada.
Dengan kesihatan yang kurang menguasai diri, aku memang tak de perasaan sangat nak meng update blog.
Today, keadaan semakin pulih...:)
Last week kan cuti sampai 3 hari termasuk sabtu ahad?
Kebetulan pulak penuh dengan berbagai bagai undangan kan?
Open House, Kenduri kahwin, dan bertunangan.
Gambar adalah seketul dua aku snap.
Lain lain tak larat nak layan sangat lah.
Korang tengok muka aku kat atas tu pun muka sedih.
Semua pun tak boleh nak masuk dalam tekak sekarang ni.
Kwang kwang kwang...

Ok, mari aku nak bercerita.
Yang sebelah comel lote ni kawan aku masa sekolah dulu.
Kitorang pernah sekelas dan duduk sebelah sebelah.
Dulu aku ngan dia musuh tradisi.
Ada jer yang tak kena.
Maksud aku musuh yang tak pernah bertegur sapa.
Masing masing tak pernah bertegur sapa.EGO.
Sekali tah macam mana boleh sekelas.
Kena pulak duduk sebelah dia...hahahaha...sekali tuh, terus jadi ngam ngan dia ni.
Aku panggil dia anak Hamid.Sampai sekarang. Puncanya dia suka panggil aku anak Pak Din.
So..fair, Anak Hamid & Anak Pak Din.
Depan mak dia hari tu macam...eh...susah nau nak sebut nama ko cik kak...hahaha..
Jumpa Anak Hamid di kenduri Azreena Jasme atau aku panggil dia Ina.
Gambar..tak ada.
Masa aku datang dia tengah diconteng oleh mak andam.
So, lepas bersalaman terus rushing nak pergi kenduri rumah Azreen pulak.
Hola...Timing sampai kat butik Andaman ni memang betul.
Azreen sudah nak bersanding.
Aku malas nak pergi kat dia masa dia tengah menunggu di hadapan pelamin.
Umat manusia punyalah ramai.
Macam ada pesta jer.
Jumlah khemah je, 17.
Ha...setiap khemah semua penuh.Memang ramai orang.
Aku memang tak makan kat kenduri Azreen sebab dah makan kat rumah Ina.
Ke...aku yang sengaja malas nak makan sebab tak berselera.
Ramai juga terjumpa sahabat sahabat lama.
Nice kan.
Sungguh cantik pengantin & pasangannya.
Aku memang lama betul tak jumpa reen @ azreen ni.
Masa dia bersanding tu, bukan main ramai orang disekelingnya.
Nak ambil gambar kan.
Aku snap sekeping dua terus duduk balik kat Abam.
Azreen ni taukeh kedai Andaman tau.
Bagus kan..muda muda dah berjaya..:)
So, lepas borak borak dengan kawan kawan..
kitorang undur diri...sebab abam ajak dating.
Oppp..ssss..
Lately ni aku suka betul dengar lagu" Rain Over Me" by Marc Antony Feat Pittbull.
Sexy jer aku tengok.
Ok ok...cepat cepat korang pergi tengok kat Utube ya...

Babai..:)

Tiada ulasan: