For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 29 September 2011

Ke Murni Kita Hari ini...:)

 Assalammualaikum...

Kembali bersiaran seperti biasa..
Ohyehhhh...sedapkan roti Hawaii Chicken dari Murni ni?
Aku kalau kat rumah beria nak makan spaghetti cabonara la, meetball la kan.
Bila sampai kat sana terus hilang tumpuan.
Tu la..banyak sangat menu nya kan...?
Aku memula tak sedar juga.
Tapi bila Abam tegur, baru aku perasan.
Abam cakap masa kat rumah beria nak makan Pizza Dinosaur la, itu ini la..
Lepas tu air ofcos aku gila kan teh tarik.
Hawau betul nafsu kat teh tarik ni.
Aku pun perasan sebenarnya...lately ni, suka sangat ngan teh tarik.
Tapi kena kurang manis...
Harga roti ni kalau tak silap rm5.50 sekeping.
Intinya, ada daging ayam kisar, sosej, pineapple, keju.
Luaran nya pula korang sendiri nampakkan?
Ada segunung ganang mayonis yang boleh buat carbo bertambah.
Macam mana nak kurus ?

Ni pulak makanan Abam.
Abam makan nasi 5 kali sehari pun maintain slim.
Menyampah betul.
Nasi yang Abam order ni nasi Goreng Seafood.
Aku tak tahu ianya sedap atau tak.
Tengok presentation macam sedap.
Aku memang malas nak merasa.
Sebab kalau aku punya style merasa adalah secara bersudu sudu.
Baru aku rasa.
Kang Abam ajak tukar pinggan pulak kang...kekeke
Isi udang yang segar penuh dalam timbunan nasi tu kalau korang nak tau.
Memang terbaik.
Harganya kalau tak silap kurang dari rm10.
Sebenarnya boleh share 2 orang bila makan sepinggan.
Tapi, aku tak la pulak berselera nak makan nasi malam tu kan.
Jadi, abam kunyah jugak sampai habis...
Walaupun dia dah tak larat nak habiskan, dia kena jugak.
Sebab nya, dia selalu membebel kalau aku makan tak habis.
heeeeee...:)
Nasib baik perkara pelik pelik tak berlaku kan..
Ohye, semalam kita dikejutkan dengan berita Empire Shopping Mall dilanda letupan gas.
Adoiyaii...scary dengarkan?
Eh, oklah...petang kang sambung membebel lagi...

**kalau ada mood

4 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

roti hawai feberet gue jugak kat sini

daela berkata...

Yeahhhh...sedapkan nok..:)

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

jeleskan orang makan banyak tapi maintin slim. cuba kita makan sikit pun badan dah cepat naik.lagilah cam akak ni. akak ni metoblisma dah kurang sebab umur dah meningkat .

daela berkata...

Betul tu cik ina...klu dila la..teramat tembun rasanya...