For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 27 September 2011

Menu DJ Open House 2011

Assalammualaikum.. & selamat Pagi .
Semoga pagi ni penuh ceria dan keberkatan..kan..
Ohya, semalam aku dah kata nak update pasal food yang kawan kawan aku masakkan?
So, mari aku tayang kat sini..
Ha...aku rasa lapar sekarang ni bila tengok Laksa kak Watie sekarang ni..damn!!
Ada juga yang beli lemang.
Kang kalau aku cakap dorang bakar lemang kang..memang tak lah kan?
Ada ke masa dorang nak membakar kan?
Nasi impit di bawa oleh Sue & Tini.
Dorang tak pulak kitorang paksa bawak nasi impit.
Tak pulak aku tengok  Tini & sue menangis sebab kena masak nasi impit.
Pandai pandai jer tau..
Kuah kacang & Rendang daging dibawa oleh Pn. Shazy.
Pn. Tilla masak ayam masak merah.OMG sedap nok...haizzz..
Soto & Pecal di sediakan oleh Pn. Zana bersama JV nya.


Opppssss Satay Station ni memang lah tak ada yang masak juga kan.
Ini From IZ & Capt. Dorang pun JV jugak.
Buah limau ni pulak Abg Asri yang beli.
Banyak & manis...
Desert yang disediakan oleh IZ(puding Caramel) , Tini (puding Roti), Lia( Fruit Punch) & haku(hapam Polka Dot).
Walaupun aku tak masakkan...
Puding roti yang tini buat tu sangat sedap.
Tapi ada jugak yang tanya..gini..

"Anyah ni apa?"

"owh ini puding roti...kenapa?"

"Kalau Alili makan kan?Agak agak boleh mati tak? Sebab ada buah la...ada susu la.."

"OMG...kalau boleh mati kan lili, dah lama anyah mati...sebab anyah makan jer 3 kali.."

slurppp...alili hirup kuah.

Bertuah punya Alili.Ada ke dia tanya aku macam tu.
Sebenarnya alasan sebab ada buah buah dalam puding roti tu kan.
Ha...panjang akalnya..
This is My signature faberet food sekarang ni.
Aku tah apa apa punya perangai la sekarang ni.
Nak makan lemang tapi cicah nya nak kuah kacang.
Rendang rendang tak mau.
Aisehhh...bagai bagai betul sekarang ni.
Tapi masa majlis tempoh hari aku makan 3 ketui jer.
Maklumlah, lemang & kuah kacang membuatkan jerawat tumbuh tak bagi signal.
Tak sampai sejam aku makan, terus tumbuh jerawat.
Walaupun sekejap je jerawat hilang, tapi...sedih pulak...
Sebab kacanglah boleh buat muka aku berjerawat...
:(

2 ulasan:

syahirooAhmad berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh.. sedapnye.. :D raya dah nak habis.. that mean tiadalah lagi open house kan. :D

daela berkata...

betul tu dik..btw, tahniah...dah kurus...hensem..:)