For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 23 September 2011

DJ Open House EID 2011

Assalammualaikum...

Wahhhh...mood pagi ni sangat ceria.
Mentang mentang ada majlis keramaian sekejap lagi kan..
Ok ok, kat office korang mesti dah lepas buat majlis sambutan Hari Raya kan?
Kat office mak ni anak anak, baru jer nak bermula.
Asyik tertangguh jer kan..?
Semua staff perempuan kena buat Potluck.
Staff lelaki bagi duit.Fair kan?
Macam macam makanan ada sekarang ni.
Paling keji....aku.
Sebab aku hanya pergi bayar dan dapat makanan.
Btw, aku ada terbaca 1 blog ni.
Sekali sekampung la pulak dengan akak ni.
Jadi...mari kita berkenalan dengan FIZA NORDIN

See...Aku memang mula mula nak masak lah kononnya.
Tapi, aku kan memang tak berapa nak pandai sangat.
Jadi,atas cadangan kawan kawan jugak, aku dinasihatkan supaya tidak memasak.
Kang kalau meletop pulak dapur aku dorang semua tak nak bertanggungjawap kan..
Jadi, aku meng ORDER Apam Polka Dot.
Warna dan perasa semua aku serahkan pada Fiza.
Apa macam...cun tak Apam Polka Dot ni..?
Mengiurkan kannnnn...?
Tengok warna pun dah cantik.
Awesome!!!!!
Adoi..
Orang nak berseni aku pun sibuk juga.
Padahal pakai henpon garu sahaja.
Aku suka tengok kat blog orang masak masak.
Kreatif gila cara dorang deco makanan & teknik mengambil gambar.
Siyes aku cakap...aku tabik spring kat dorang dorang.
Antaranya kan...Wendy Ink, Kak Ita...
Gila babas mereka ni gigih.
Aku soka.....
Terasa aku punya seni bila mengambil gambar tak cantik...
Sedih pulak titiba kan..
Ok ok..sekejap lagi majlis berlangsung..
Nanti aku update lagi yer..

Tiada ulasan: