For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 11 Januari 2011

Puan Jana Belanja Subway

 Gambar by abang google

Yu huuu...any body home?
Haha..Salam sejahtera kawan kawan..
Rindu korang semua.
Ni updates pun secara auto publish ye..
Saya ulangi auto publish.Saya sudah draft siap siap.
Jadi suka hati mak bapak saya nak masukkan jam pukul berapa kan...
hahaha.mood bingai di situ sekejap.
Semalam my bff suzana suzen tiba tiba mengidam mahu makan subway.
Seharian dia menggangu hidup saya melalui call.
mentang mentang pakai hot tiket kan..
tapi saya sayang dia...Dia call tanya bila nak makan subway.
OMG..dah lama tak makan subway kot.
Aku pun macam teruja nak makan subway jugak.
So, baik punya plan, makan lepas mahgrib.
Coz aku sampai rumah awal, dia agak lewat..
jadi decide lepas solat mahgrib.
 Credit  to google

Owh ya.. Sue juga ikut serta.
Pun Jana belanja.wah..moga moga murah rezeki ko nok.
Maaflah, gambar yang original aku tak dapat masukkan.
nanti senang senang aku masukkan ea..
Idea asal mahu keluar selepas mahgrib, titiba Puan Jana sms aku suruh pick up her kat tempat kerjanya.
Aku & Cik sue, pun pergilah menjemput Puan Jana yang comel itu.
Sayam tak ikut.Sayam kerja petang.
Syukran Sayam izinkan lepak bersama dorang malam tadi.
Puan Jana ada sikit rasuah Sayam aku.
Hahaha..tak lah.Puan Jana telah membelanja Sayam sekali.
Mood take away sekali bersama sama anak & suaminya sekali.
Huh...Terima kasih banyak banyak nok. lebiu..
Lepas puas makan subway, hahaha
Nampak nau makan banyak kan?
Kitorang sambung window shopping kat Subang Parade.
Dulu, masa Aku & Puan  Jana masa muda muda belia,
kat situlah kitorang berkumbah.
Ha...situlah paling syok , situlah paling best.
Naik Bas KL-Klang nombor 51.
Ha...sampai sekarang aku ingat.
Masa kan boleh lupa...
Puan Jana mahu cuci cuci mata katanya..
Jadi, aku & Sue layankan saja.
Semua kedai kami singgah.
Ha...sebab, Puan Jana mencari cari sehelai baju untuk Annual Dinner company nya tak lama lagi.
Woah nok...best lah..ada tema tema gitukan?
Kitorang..hermm..asyik tema yang sama tiap tiap tahun.
Tapi..best jugak, tak payah membazir..Ha..jimat disitu!!!

 
 Apsal gambar si Patrick ni ada?
Hahaha..tak ada kena mengena pon.
Saja..Aku nak sambung cerita Puan jana lagi ni..
Masa kitorang kecik kecik sampai umor 17 tahun,
Puan Jana ni kurus kering jer orangnya.
Ha..sekarang, sudah agak tembun.
Lagi 4-5 kilo beratnya..samalah macam aku.
Semalam, masa test baju, kecoh fitting room kat 1 kedai nih.
Gelak macam tuan kedai tu kitorang punya kawan.
Puan Jana buat lawak kot.
Segan nak pakai baju yang kami cadangkan.
Aku pun terkekeh kekeh gak ketawa sama.
Siot jer..
Bila dia pakai dress dia kutuk diri sendiri.
Kata macam tengah mengandung.
Bila pakai dress pendek, macam budak budak baru nak "naik".
Budak SA tu joint sekali ketawa.
Thanks dik, coz melayan 3 orang sewel dikedai mu semalam.
Puan Jana masih ketawa sambil bengang tak dapat baju yang disukainya.
kemudian masuk kat butik agak ternama.
Sekali dia sudah berkenan...Ha...
Bila tengok harga...hah ambik..terus nak pengsan..
kakakaka..sebab kitorang orang biasa biasa ja...
Kalau tengok harga 5-6 ratus sehelai baju terus rasa nak pitam..
laju laju keluar dari kedai tu..
Lepas tu kitorang beransur mintak diri untuk pulang.
sambil berborak menuju parking free kat care4 subang Jaya.
hahaha..dasar kudukut!!!!

7 ulasan:

Si Tukang Karut berkata...

hahahahhah...ko deklah..ngutuk aku nampak...

attyfir berkata...

lom penah lagi makan subway nie..nanti leh terai .

Liza berkata...

lama tak makan subway, tak sempat nak turun beli pun skrg

Lee berkata...

Hi Daela, thats a big sandwich! I have yet to finish one.
Good for when very hungry.
You have fun and keep a song in your heart, Lee.

kella berkata...

ouhhh... subway mmg grand! tp agak mhl skit kot.. hehe

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

first time makan subway, anak akak bawa kat sunway . Tapi serius, akak tak pandai order.tak tahu nak pilih, banyak pilihan sangat.sedapkan.

FairyLilly berkata...

Teringinnya nak makan subway. Nyesal haritu pi Midvalley/the Garden tak singgah huhuhu. Kat sini ada, cuma ..hmmmmm pepaham je la