For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 5 Januari 2011

Cerita basi dalam Edit posts

Hola..
Apsal aku upload pict Ed Hardy ni?
Titiba jer kan?
Padahal..aku yang paling takut tengok cerita hantu.
Pict diatas tiada kena mengena.
Korang dah tengok cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah?
Aku sudah...Ha...balik rumah terus mimpi hantu.
Bak kata bomoh thai tu...kalau kita ingat "dia", dia akan ingat kita.
Huuu...tak mahu..
Aku rasa, rata rata blogger sudah mengupaskan film Mamat Khalid tu.
Semua pun cakap seronok.
Aku pun rasa seronok gak.
Padahal..banyak refer pada Amy.
Coz dia orang Perak.
Cerita tu banyak mengaitkan bahasa bahasa perak atau lorat nya.
Teman, wilca, kopek.
Mula mula agak sengal lah kan.
Nasib Amy sudi menerangkan.Kalau tidak, hanya dia sorang saja yang ketawa,
bila tang lorat perak di ucapkan.

 
Sedih tak korang kalau dipermainkan?
ha...titiba mahu berselindung disebalik Oakley voilet inilah.
Ada orang mahu menguji sejauh mana hati  terluka.
Ok ok...aku tak mahu buat drama king lah.
Ada sorang kawan aku ni,
Dia dan pakwe nya sedang hot bercinta.
Pakwe nya suka menduga hati makwe nya.
Huii..macam ayat dulu dululah.
Si Makwenya, sangat suka pada binatang contoh kucing.
Si Pakwe pulak suka gitu gitulah pada kucing.
makna kata, kalau tak ada kucing pun tak mengapa.
Satu hari, Si Pakwe MMS kat makwe nya gambar kucing..
Pewiiit sikit punya comel lah kucing tu
Si Makwe sudah perasantan yang pakwenya mahu bagi kucing yang di MMS kan tadi.
Maka berbunga bungalah hati..
Si Makwe dengan perasan nya memuji muji kebaikan Pakwenya.
Hah...sekali hanya kata kata yang memedihkan hati jer yang beliau terima..
So...kecewalah si makwe sepanjang hari...
Sampailah, Time nak jumpa si Pakwe...padahal mood dah tiada tu..
Si Pakwe cakap, "u masuk kereta dulu...i nak beli gula gula getah"
Si makwe masuklah dalam kereta...
Terdengar pulak bunyi kucing "meeeeeowwwwww"
Wah....terus Si Makwe suka sangat...
Sampai menitis nitis air mata...
hahahhahaa...

Ha...sila jangan tanya apa maksud tersurat dan tersirat ni...!!
ia tiada kaitan dengan aku..itu yang lebih utama.
Moralnya, jangan suka bersangka buruk dengan pakwe sendiri.
itu jer moral nya...
Tapi" Hati manusia...tak siapa pun tahu..rambut sama hitam, hati tetap lain lain.."

4 ulasan:

atty's berkata...

citer hantu kak limah mmg lawak..

Sidratul Muntaha berkata...

tak dan nak tgk..
susah ade ank kecik
huhu
rambut hitam kah?
sekarang mcm2 kaler ade..
huhu

Mimy Hamid berkata...

i know u know la dilaaaaaaa...hehehe...kucing itu sure duk telek setiap masa kan...

kella berkata...

hehehehe.. apa agaknya yang tesirat itu.. hehehe..

cerita maklimah tu tak sempat nak tenogk pun.. tengok dvd je la.. :)