For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 28 Disember 2010

::Muka happy tapi aku rasa poyo pun yer jugak..::

 
Yeyeahh...Salam sejahtera u all..
Woa...mood ke longkang aku ni.Seminggu aku updates blog sekali jer.
kijam kejam kot aku ni.
Super kemalasan tahap cipan terlampau aku ni.
Ok ok..muka putih suci kan pict ni?
Tak la...aku nak tunjukkan rambut aku sewaktu lurus cam lidi...
Ni aku snap masa nak g kedai set rambut...woaaa....titiba set rammbut kan?
Ala ala...nak pegi majlis glam jer kan?
Hahaha...
Ya...buruk benar rasanya gambar ini.
Ini selepas buat rambut kerinting B**^&*(^..
Serabut serabai jer kot.Nasib murah.
Kalau mahal...harus aku keji nama kedai tu..
wahhh..titiba salahkan kedai..kan..?
Aku pergi kedai jer seawal 3ptg.
Padahal even start pukul 845pm gitu.....
haaa...lama lagi nak tunggu tu...sempat aku tido tido ayam...

Ha...rambut yang aku buat cantik cantik kat kedai sudah rosak.
Sebab, aku sudah bantai tido kat rumah kan..
Hanya tinggal gulungan kat bawah saja.
Fyi, this is my 1st time buat wave hair.
Sungguh serabut.
Dulu dulu aku penah buat kerinting.
Ha...itu lagi keji...sehari aku buat..petang tu aku sudah sikat rambut.
Masa tu tak  terfikir sayangkan duit....ruginya buat perangai macam tu..
owh ya...rambut dengan baju sama hitam...
jadi wave kat situ kurang jelas..

Hahaha..ini gambar sampingan jer ni...
Aku gatal tangan pergi rembat bunga orkid.
Aku petik sekuntum kat luar shopping mall...
Baik punya cover line...haa...kan dah dapat bunga orkid.
hahaha..Sebenarnya, ramai lagi yang joint pergi.
Tapi..aku tayang muka aku lah dulu..
Muka muka dorang yang lain...tahun hadapan..
hahahaha...sebut jer tahun hadapan, 
sudah tak lama lagi jer kan..tinggal 3-4 hari jer lagi ,
say good bye to 2010...
Inilah model wave hair yang aku nak tiru sebenarnya..
Dia ,muka jer dah comel.
Dagu pun runcing..
Aku..dagu jer dah macam apam.
Pipi jer dah macam kueh pau kacang.
Jadi....mimpi jerlah jadi seperti model ini rambut nya..
adehhh.....

4 ulasan:

Si Tukang Karut berkata...

wahhhh nok ko kan teringat zaman kita muda2 dulu nok..ahks..rambut nak krintingkan pakai paku nok....hakhakhakhak....pastu siap bau rambut terbakar....adehhh...senak perut mak nok....

Mimy Hamid berkata...

heheh nok ko tulis entry lepas geram buat aku gelak...sabar yer ...len kali ko bakar salon tu yer...hehehe

FairyLilly berkata...

Salam dila,
Hahaha, yang ko pi bantai tido buat apa
Nampak gaklah wavy nyer tuh

daela berkata...

Jana-
Hahahhaa..ko yang ajar aku kan..aku dulu tukang buat untuk ko...seb baik rambut kita x rosak..gagagagaa...

Mimy-
Padahal aku yang tido..maka rosaklah rambut wavy aku tu..titiba aku salahkan kedai pulak.

Fey-
Salam fey,aku mengantok..sambil2 tunggu sayam mandi, ha...terus jer aku baring..lunyai ghambut aku lepas bg tido..uiii...dasyat!!