For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 10 Disember 2010

Senyum Hari Jumaat

 

Salam kawan kawan...Heee...
Poyokan muka aku pakai tudung ala ala belit belit ni?
Nampak semakin tembun & bertambah montok plus montel.
Tengok saja tang pipi.Aduh aduh..sungguh tembun.
Bak kata Amy, cucuk ngan jarum kat pipi montel aku baru tahu..
Ha..nak kutuk secara teranglah tukan..
Ok, im flu rite now.Hari hari kena hujan.
Hari hari rasa malas nak pergi kerja.
Hari hari mahu layan mata tidur dirumah.
Tapi tu semua MALAS jer..
Kalau ikutkan...memang MALAS..
Ini adalah pakaian untuk hari ini.
Sebab hari ni istimewa...Kata Hari Penghulu segala HARI..
Hari Jumaatlah kan?

Semalam balik kerja, aku tengok Amy tengah kemas kemas baju dalam almari.
Aku macam gabra sebab mesti dia akan selongkar sebakul besau koleksi tudung aku dalam box,
yang tak pernah usik usik sejak pindah.Damn gila pemalas.
Lepas tu aku ada beli Shawl Crystal kat kedai Partner aku kan..
Aku kan suka beli..tapi tak berapa suka nak pakai..
Beli, lepas tu masuk dalam box..sekali semalam, 
Amy sound...
"wah wah..banyaknya shawl baru..bila nak pakai ni?"
Hahaha..Aku gelak jer lah.Sebab dia suka kata kalau aku pakai shawl jadi tembun.
Haaaa...sapa nak disalahkan?
Senang cerita, aku lebih suka pakai tudung Ala Ala Ariyani yang terus ada owning tu..
Sarung jer..
Mudah.Semudah 1,2,3 A,B,C

Pagi tadi, demi tak menghampakan permintaan suami agar pakai shawl tembun,
Aku pakai lepas tu terus MMS kat dia...senyap jer sampai sekarang.
Oklah tu kot..

5 ulasan:

atty's berkata...

cun nya daela..agaknya amy senyap je tu tandanya okeh ler tu

kak ina mail berkata...

cantiklah pulak Daela pakai tudung hitam ngan anak tudung pink ye.tu lah kalau tak cuba, tak tahu ye tak?

zacky ~786~ berkata...

cun melecun la..

nurichinta77 berkata...

dilla... tomeyyy!! that's all i can say.. ;-)

MY HEART berkata...

dia suka la tu ^_^