For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 26 April 2011

Royal Belum

As salam...wah..
Ada tak kat sini peminat tegar pemancing ikan kelah ni?
hahaha..aku syok sendiri perasan ramai reader kan?
Tak per, kita berkongi gambar sahaja.

Ikan kelah nikalau korang dapat seekor sebesar ini...
bak kata Sayam mak, baru ku puas baru ku puas...baru ku puas..
Raja Ikan sungai ni..
Harga usah cakap lah, sepotong pun aku tengok dalam 40 hengget kalau yang dah siap masak
sepotong tu...ok, aku akui aku memang tak suka makan ikan sungai...
Sayam memancing kalau dapat ikan sungai, aku suruh dia Tangkap & lepas jer lagi bagus.

Ini jer entry pendek untuk hari ni..babai..

**Kalau minggu ni aku jarang jarang hapdet, maafkanlah aku tau...

2 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

nok nak rasa ikan kelah..laki aku skrang nak berjinak pancing pulak.....pengsan...mana pot selalu

Lulu caldina berkata...

hoho besar tu