For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 18 April 2011

Jom Tambah Lemak...

 As salam sayang kawan kawan..
Alamak...double up gua rindu gila nak berblog ni..
Gambar beribu ribu lemon ado dalam notebook cap ayam gua sekarang ni..
Dem betul kan..?
Tahap kritikal gua ni tau...
Ok ok, awek cun ni bukan saja awek..tapi Mama untuk anak anak nya..
Tak der can la korang nak mengorat ya...
Hari tu kitorang pergi lunch dekat Dome..
Kat The Curve.
Gila babas gua rasa masa tu..
Perut mendidih sambil menyanyi lagu Oh Fatimah!!!!
Nak tahu kenapa gua cakap macam tu?
Ha...food yang gua & kawan kawan gua order amik masa 1 hour kot lamanya..

 Ok, ini Food gua.
Haa...gila babas Carbohydrate nya ni..
Sedap memang sedap...ada rasa lemak lemak berkrim you..
Terlupa babat kat perut yang dah berlapis seperti kuih lapis..adeh...
Gua memang lupa apa nama food ni..
Yang gua tahu ada spagetti jer..
Lain lain gua tak mo ingat dah..
Kata tunggu food lama bebenor kan?
hahaha..
 Ini pulak food Mama Qais.
ha...Nama mat salehsikit punya glam you.
Sekali sampai ada mirip mirip masak lemak kuning jer..
Rasanya so so ajer la..gua lidah melayu..kadang kadang jer lidah omputeh
Bila tengok gini terus rasa apsal masak macam gini kan?
Tapi ok lah..rezeki hari kan...gua bersyukur...

Ini food Sue.
Erm...gua ada rasa udang nya..sedap.
Yang lain aku tak mahu komen..
Sebab gua nak menikmati orang punya food lebih lebih kang kena daring keras pula..
Ada kurang 1 food lagi masa ni..
Asam pedas Dome!!
Gua memula agak terperanjat monkey sebab titiba DOME ada jual asam pedas..
Sorry ya..sebab gua memang tak ambil pot langsung menu makan sedap sedap kat mana mana.
Gua lebih selesa tapau kat abang lorry dekat office gua..
Now sudah ada pot nak tapau nasi..
wah...titiba perut rasa lapar lagi bila sebut pasal makan...

P/s: Thanks sebab sudi belanja tony roma's..EH?

1 ulasan:

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

best pulak citenya bila jadi guakan. akak hari tu nampak dome, tapi anak akak dah cakap awal-awal dia kata kat situ potong leher. mahal ke daela.semua nya nampak sedap.