For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 11 November 2008

tag2...hooo...

1. What is the relationship of you and him?
in love...boleh??
2. Your 5 impressions towards him..
Sangat senyap [Tapi, aku sgt bising]
Kuat makan [Tapi, x gemuk pun]
Suka memancing [Tapi, aku lagi suka]
Pandai berenang [Tapi, aku x reti langsung]
Kuat merajuk [Tapi, aku pandai memujuk]
3. The most memorable things he had done for you.
Terlalu banyak perkara yang dia sanggup buat untuk aku yang aku anggap sebagai satu bentuk pengorbanan untuk mengekalkan dan mempertahankan hubungan kami. Tak terbalas apa saja yang dia sanggup lakukan untuk melihat aku tersenyum dan gembira setiap hari.
4. The most memorable things he have said to you?
"bila nak kurang kan lemak kat babat tu"????hiks....suruh kurus lah tu..
5. If he become your lover, you will…
Sudah pun. Tapi, sehingga sekarang hati aku ini cuma ada satu dan cuma untuk dia.
6. If he become your enemy, you will…
Menjadi musuh? x mo ber musuh ngan dia...sbb ....x mo la jd musuh dia..
7. If he become your lover, he has to improve on…
Sudah pun. Dan sehingga sekarang dia masih lagi jauh dgn aku....klu dekat sikitkan...best???
8. If he become your enemy, the reason is…
Aku akan letakkan kesalahan tu kat bahu aku. Kalau aku sayang dia, aku akan lakukan apa saja untuk mengelakkan perkara ini terjadi. Tapi, kalau tak berjaya, maksudnya aku gagal mempertahankannya.
9. The most desirable thing to do on him is?
Aku teringin sgt nk ikut dia g memancing kat laut dalam...hoo....mmg shiok seiii
10. The overall impression of him is…
Dia seorang yang pemalu...hiks...tp,bg aku klu x menunjuk2 pun siapa kekasih nya...lg ok kot...yg penting, famili aku mmg dah kenal dia...mmg x ramai yg tahu yg aku ada kekasih...hiks...siap nak tolong carikkan lg...tolong.....aku x nk!!!
11. How do you think the people around you will feel about you?
Aku tak tahu. entah...sape yg kenal aku...tau la...saper aku...aku...mmg nakal sikit...giler2 sikit..tu sbb aku ramai kwn yg mcm gini..
12. The character of you for yourself is?
Aku memang seorang yang happy go lucky. aku suka travel...so...aku mmg suka mcm tu...kehidupan laut yg paling aku suke...hiks...
13. On contrary, the character you hate of yourself is?
Aku juga tak pandai sorok perasaan. Maksudnya, kalau aku marah, tak perlu aku menjerit-jerit atau maki-maki. Orang boleh nampak dari air muka aku dengan jelas.ha...ni mmg aku yg sebenarnya..
14. The most ideal person that you wanna be is?
Aku nak jadi diri aku.
15. For the people who care about and like you, say something about them.
Pertama sekali kepada keluarga. Mereka semua adalah tulang belakang kepada kehidupan aku. Aku masih lagi bergantung harap pada mereka.
Kepada si dia yg tersayang. Hati ini hanya untukmu seorang.
Kawan-kawan, rakan-rakan dan para sahabat. Memberi harapan dan membakar semangat.
Pengunjung blog. Terima kasih banyak-banyak atas kunjungan kau semua.
16. Ten people to tag:
----------------no one-----------------

AKU X MO BG 'TAG' KAT ORG...

17. Who is no. 2 having a relationship with?
-
18. Is no. 3 a male or a female?
-
19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
-
20. How about no. 5 and 8?
-
21. What is no. 1 studying about?
-
22. Is no. 4 single?
-
23. Say something about no. 6
-
SBB APE AKU MALAS isi TAG 16-23 tu....sbb kesian...skrg ni...musim tag...biar jer lah..so...aku nk wat kejer lain ni...

hiks...soe...

** aku masih berhutang tag ngan wawa...nnt yer,akk bayar...adios..!!!

4 ulasan:

Umi Mia berkata...

aha.......memancing laut dalam mmg best...cuma kena tahan mabuk laut jer lah...

daela berkata...

erm...mmg best,lg2 g ramai2...tp...al-hamdulillah...setakat ni pergi...x mabuk laut lagi...hik...tu yg gian jer tuh..

* ayu * berkata...

daela mmg best.. akak nnt nak wat camtu gak la.. x mo tag sesapa.. hiks!

daela berkata...

kak ayu-
mmg...daelA MALAS nk tag org...kesian kat blog kengkawan...hiks..