For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 1 November 2008

catering AD-DIN


udang yang x berape panjat...

selalunya customers akan dapat 2 set tiap hidangan..aku ni bukan amatur lg...mmg tahap2 br
belajar lagi ni...sebenarnya, pengalaman mengajar erti kedewasaan dan kematangan...
wah...tp, bagus gak menambahkan ilmu didada...hehehe..

limau sunkist

Ni lah keje yg selalu aku buat kalau hujung2 minggu klu x dating...wakakaka...ada ka org nk dating ngan aku nih???

Pepagi AHAD...mak aku akan gerak aku awal wlupun aku rasa...mimpi tu lagi indah...tp,tanggungjawap aku utk menghias lauk pengantin tuk customer my big BRO lagi penting...
sebenarnya...banyak lagi gubahan tuk table pengantin ni..

kebetulan pulak,pada hari yang sama ada orang buat kenduri tuk anak nya kat bwh umah aku Hari tu...so...aku x boleh nak dtg setting tuk lauknya..selalunya aku akan di pertanggungjawapkan tuk menghias lauk-pauk ni...kat dewan/masjid/umah customers my big BRO ni..tp...aku x dapat nk dtg tlg..so,my big bro akan setting kan sendiri kat sana..lagi pun dia mmg 'terror' bab2 memasak nih...

My big bro aku ni dulu...huisshhh...memang malas tahap maxima masa bujang2 dulu.masak maggie pun suruh aku jugak..since dia berbapa mentuakan pak Aji Johdi tu...wah...masak nasi briyani gam bagai tuk 2000 orang tu..slumber jer..

so...sesiap yang berminat tuk merasanya..@ tuk tempahan,
uiss...promot sekali plak...ahah..boleh la, email kat aku:
daela123@yahoo.com.my
aku akan sedia membantu...

Tiada ulasan: