For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 3 Julai 2012

Second Anniversary is Today...!!!

 Haiiiiii....Assalammualaikum...

Eh....poyo jer kan..lama tak update blog lepas tu letak pict ini pulak.
Ok, sebenarnya....today adalah Anniversary tahun yang ke dua menjadi suami isteri.
Tapi...sedih sangat.
Sebab kami tak berpeluang nak meraikan bersama sama.
Cukuplah sekadar bersembang gebang dalam tepon malam tadi.
Paling best..terus mata aku merajuk then tidur lepas pukul 4 pagi tadi.
Nasib baik aku kat rumah mak malam tadi.
Boleh layan movie kat utube.
Adoiyaii...aku macam tak retilah nak menulis puitis kat blog ni.
Sebab nanti Abam membahan aku...
"itu pun nak cerita ke...?"..
Hahaha..
Perjalanan masih jauh...
Masih panjang jika dimakbulkan Tuhan..
Namun, qada & qadar adalah ketentuan...
Aku sayang Abam.

**oho...o.k bai!!

1 ulasan:

Madam Casper berkata...

happy 2nd anniversary dear dila... :)