For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 27 Julai 2012

Seminggu puasa baru nak update..sebab rutin nya sama jer...haha

Assalammualaikum..

Salam Ramadhan Al-mubarak.
Woahhh..maaf sebab lama menghilangkan diri.
Mood malas dah semakin sukar nak aku bendung.
Nak nak pulak time bulan yang mulia ni..
Aku cuma malas nak berblog jer.
Mood masak kemain lagi rajin tahap hotel 5star..rajinnya.haha betul ke kan??

Seminggu ni aku berbuka dan bersahur dirumah mak.
Abam keje.terkulat kulat bangun time aku sampai rumah.
Bulan puasa ni office hour adalah paling terbaik.
Masuk jam 8am, dan balik 4pm.
Wahhh..cargas kemas kemas barang dan balik.
Lepas sampai rumah, sembang sembang sekejap dengan Abam then siap siap nak teman Abam membeli makanan kat Param pulak..
Zasss...terus pack kain baju untuk kerja esok sekali..
Selalunya, aku ngan Abam akan amik masa dalam 30minit sambil memikirkan food yang Abam nak makan nanti..
Aku dalam seminggu ni bertandang kat Param, 2 kali jer Abam belanja aku..
Aku tak ada mood nak makan or membeli belah secara tamak haloba..
Gila kentang aku tengok jer abam beli belah.
Owhh..aku memang tak sempat nak masak untuk abam..!!
Jadi, membeli adalah lebih mudah.
Waktu tak mengizinkan gitu...

Dua hari lepas abam suruh aku bawa balik rumah mak murtabak ayam ngan daging.
Rasanya..sumpah tak sedap.
Semalam pulak, abam belikan roti john.
Abam cakap dia belikan mak mertuanya.
Aku ok jer lah kan..ikutkan aku..
Bukannya sedap mana pun kan??
Hari ni..aku just jeling jeling jer kan kat Param tu.
Nak membeli memang lah tak kan..

Korang pulak macam mana ea??
Berbelanja sakan ke kat Param tu??
Oklaaa...aku da nak out dah ni..
Lain kali jumpa lagi..daaa..

**selamat bersahur nanti..:)

Tiada ulasan: