For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 6 Julai 2012

Ketika usianya 3 Tahun....Tomei kan??


 Dyan : Eh...Apsal awak ni duduk sebelah kita ni?

Alili    :Alamak....suka hati kita lah nak duduk sebelah mana....sibuk jer!!!

Dyan  :Yer la...dah la duduk sebelah kita. Nanti mak kita marah..sebab awak ni macam gaya  macam            pengantin jer...

Alili    :Mak awak, dengan Abah saya sepupu...ish...sih..!!

Dyan  :Owh...betul jugak. Tapi...saya macam sekali sekala jer la jumpa awak....kan kan??

Alili    :Haah. Betul jugak. Tanyalah abah ngan mama saya...kenapa dorang selalu tak nak bawa jumpa awak.

Dyan  :Mestilah tak nak bawak jumpa...sebab dorang busy..hehe

Alili    :Awak...saya ni comel tak?( hahaha...ayat alili mintak pelempang)

Dyan  :Comel. Tapi....saya lagi comel..hehehe...(Padan muka Alili)

Alili    : Puiiii...hahahahha...

Dyan  : Eh...air liur awak meleleh la....budak kecik sungguh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Alili  : Cis....tak sengaja termeleleh la...Dyan!!

Dyan : Ahahahaha....tak per, nanti dah besar hilanglah penyakit meleleh air liur awak tu..

Alili   : Harap harap macam gitulah..

Dyan : Eh....awak nak pergi mana tu????

Alili   : Nak turun dari pelamin la...

Dyan : Tapi kenapa................???

Alili   : Nak minum susu jap....

Dyan : Yey...boleh saya bersanding sorang diri...yey..!!
Ho...Sekejap jer Alili dah besar.
Sekarang dah 6 Tahun.
Rindu masa dia masih kecil lagi.
Tak lama lagi Alili akan tinggalkan anyah...& semua.
Sedih bila aku type entry ni.
Dari tapak kaki sebesar dua jari Alili dibawah penjagaan famili aku..
Tak lama lagi akan pergi tinggalkan kitorang.
Nasib baik lah tak jauh sangat..
Namun perasaan sedih tetap ada.
Dialah menakal...dialah jantung hati..dialah juga penghibur..
Iolls kalau tak dengar suara dia sehari...rasa macam tak lengkap hari itu..
Walaupun...kadang kadang aku geram jugak ngan perangai budak tecik nih.




**Mendung dihati...namun, haruskan diluah kan???

Tiada ulasan: