For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 18 Julai 2012

3 gambar, 4 cerita


 Yuhuuuuuuuuuuuuuuu......Hai..:)
Lama betul aku tak berblog.
Kemalasan tahap gaban malas nya.
Serba serbi malas uolls.
Cuma yang rajin adalah masak.
Tak percaya? lantak kome lah....
Dalam seminggu dua kali aku masak laksa.
Ha...malas sangat nak menanak nasi lak kau ni kan Daela?
Owh...bukan bukan.
Permintaan Abam pun bukan.
Aku buat dengan rela hati dan kasih sayang. puiih!!haha
Tekak aku mengada uolls. nak makan yang masam masam .
Jadi, aku rajinkan diri memasak laksa asam dengan segera.
Sampai jer rumah, terus bersilat dengan periuk belanga.
Dah siap laksa terus makan....lepas tu malam pulak perut pedih.
Kena la...masak nasi pulop.hahaha...gebu tak...?Memang menggebu lately ni.

Resepi aku sama macam korang buat laksa asam.
Lagi pun stail aku semua campak campak jer.
Aku gunakan semua bahan yang ada dalam peti ais.

Ha....sapa kata taukeh tak beli barang kat kedai yang dia jual juga?
Apa yang aku beli kat kedai ni?
Oho...tudung la...mana Radiusite jual macaroon pulop kan?
Tudung Shameen kot nama nya kalau tak silap.
 
 
Abam in the house.
Ni pun snap curi curi uolls.
Lepas tu terus send kat instagram cepat cepat.
kang dia delete.
Masa ni, abam tengah belek belek baju untuk isteri.
Woahhhh....Cakap jer belek untuk isteri.
Tapi dia pun beli juga.
Terima kasih sebab belanja saya ea Abam.
Abam memang suka buat saya gembira yang tak diduga.
Walaupun baju tak ada jenama kan..
Saya tetap rasa sangat gembira..hahaha


**hari tu abam pergi memancing dapat seekor ikan jenahak dalam 1.5kg.
woahhhh.......Abam cakap kalau aku ikut dia memancing, dia akan membangau(tak dapat ikan)...bila aku tak ikut...elok pulak dapat ikan nya....grrrrrr.....!!!!

Tapi..itu kan rezeki...Allah merahsiakan rezeki kita, supaya kita berusaha..:)

Tiada ulasan: