For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 28 Oktober 2011

Maggi Kari Cili Sos

Assalammualaikum..

Selamat pagi yaw...!!!
2-3 hari lepas , aku request kat Abam.
Maklumlah, tekak mengada ngada nak makan maggie kari.
Abam kalau masak maggie memang sedap.
Padahal dia letak sos je kan..
Aku memanglah malas masak maggie ni.
Walaupun segera kan..tak sampai 2 minit dah siap.
Memang tak trill langsung.
Lagi pun..Abam hanya tahu masak maggie je.
Suruhlah masak telur goreng ke,
Goreng ikan ke...confirm dia awal awal tak mahu.
Kang dia kata habis meletop dapur.
Tak pun minyak memercik kang kena muka dia.

Abam selalu tak suka sangat kasi makan maggie.
Katanya tak baik untuk kesihatan.
Nak nak pulak kalau kerap makan kan..?
Aku boleh kira kot...setahun 4-5 bungkus.
Memang betul betul mengada nak makan baru suruh Abam masak.
owh...sedapnya...

** Mlm tadi aku ada buat agar agar oreo lagi. nanti aku updates yer..!!

3 ulasan:

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

daela memang sedap tau makan maggi buh sos cili, lain dari lain rasanya.

Mimy Hamid berkata...

benci ko dila...maggi sedap...

daela berkata...

Kak ina-

Betul kak...lagi2 tekak ngah mengada2..

Mimy-

Sory la nok..terupdate pasal maggi pulak...heeee...