For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 13 Oktober 2011

Jom Belajar Make up...dengan Promise Phan

Assalammualaikum korang..

Yuhu...Comel tak muka dia ni..?
Ini bukanlah muka aku yer kawan kawan.
Aku belum gila nak buat pembedahan plastik sampai jadi rupa macam ini.
Maybe lain kali...heeeeee...
Gila tak gila la ke mahsyuran Aweks ni di laman laman sesawang.
8 juta viewer setakat ini yang paling tinggi rating nya untuk sebuah totorial di laman YouTube.
Aku sebenarnya dah lama tahu pasal dia ni.
Tapi, sebab dah lama tak melayan Youtube, jadi...
Mak terkejut beruk mak yeh semalam.
Selalu mak layan youtube kat Video Music feberet retis mak jer.
Make up make up ni, mak download jer terus kat terpon garu mak tu.
So, mari mak tunjukkan muka cantik Promise Tamang Phan ni.
Ohye...Ini namanya dalam Youtube tau..

Ha...
Amacam , ada rasa terkujat tak?
Sebijan mata Angelina Jolie kan?
Yup...memang Promise Phan Sudah transform jadi muka mirip Angelina tu.
Tapi tang mata dia tu mak tak tahan menengok nya..
Pandai betul dia buat supaya seakan akan kan...
Entah berapa lama dia practis buat macam ni kan..?
Best betul...
Tak Percaya? Tengok ni...
Ha...tadi aku close up tang mata dia.
Ni aku terus masukkan seluruh mukanya.
Apa macam?
Ada rasa berani nak try make up diri macam ni tak?

Aku memang tak tahu Adriana Lima ni siapa.
Nak google pun tak der masa.
Jadi, aku memang suka Promise Phan make up style ni.
Natural look kan?
Sweet jer..
Bibir si Promise Phan pun tak jadi tebal.
Hua...suka suka..
Ni masa Promise Phan Transform jadi Pocahontas.
Baik cepat korang mengaku yang korang penah tengok cerita cartoon Pocahontas ni dulu.
Make up time ni sangat sangat comel.
Teruja jugak.
Promise Phan telah meghasilkan 70 buah video yang telah dimuat turun di laman Youtube.
Macam macam rupa dia telah buat.
Antarannya, Lady gaga.
Taylor Swift , Marlyn Monroe , Pelakon Avatar yang muka biru tu..
Ok lah...Selamat mencuba yer kawan kawan...


Tiada ulasan: