For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 27 Oktober 2011

GP Moto 2011 - 1

Yuhuuuuu...

Assalammualaikum..
Owh...Lama tak bersiaran kan..
Kalau ada pun aku selalu akan ke draft kan dulu..
Yup...lagi lagi dunia Motor GP masih bersedih atas kehilangan Marco Simoncelli..RIP
Sedih sedih...sob sob..
Lagi sedih sebab GP Motor Game terpaksa dibatalkan...

Tiket yang aku dapat ni memang dah dicanang awal
Oleh sahabat mat rempit.
Memula memang ingat dah sold out.
Sebab masa mat rempit nak beli dia nak roger katanya.
Tapi harammmm..nak roger kot.
So aku ngan Abam memang dah buat pendapat sendiri yang tiket sold out.
Malas nak mengharap...sob sob...
Tup tup, Mat rempit call suruh pick up tiket petang sabtu.
Ha...melompat dari katil siap siap nak pergi pickup tiket.
Hancur hati aku nak selesaikan cerita kegemaran aku.
" Sivaji The Boss" petang sabtu tuh...
Di pagi hari Ahad yang tenang..
Malam sabtu tu aku melepak dengan kengkawan sampai subuh.
Lepas tu,pagi pagi ahad kitorang dah bangun berebut toilet nak mandi...
So, arround 10am dah sampai Sepang.
Well done Abam. Laju kita merempit kan..?
Lepas sampai tu, kami makan dulu..lapar...walaupun malam tu makan steak di Up town.

Dah siap makan, hah...amik ko...menapak jauh gila.
Hua...nak menangis aku.
Dah la jauh...lepas tu panas pulak...
Abam dah suruh bawak payung...Aku over malas nak memengang payung weii..
Sanggup lenggang kangkung....nah rasakan..
Aku dan Abam sudah jadi dayang senandung lepas balik dari Sepang...
comel jer muka kitorang...legam...sun burn...kakakakaka...
Ops....
Ini baru separuh dari perjalanan nak sampai ke Track.
Penat turun naik bukit.
Dasar gemok.
Jalan jauh sikit mula lah membebel..
Tapi..pengalaman lagi penting..
So, terus kan perjalanan...
Itu belum aku kira berapa kali berhenti..
Bukan sebab berenti rehat or apa kan..
Berhenti sebab orang berduyun duyun bersilang silang jalan nya...
Nampak macam tak ramai kan..
Tapi...
Memang ramai...


Aku banyak kali suruh Abam bawak moto kecik besau dia kesana....
Abam cakap dia segan..
Moto kapcai tak main lah.
Kalau nak Parking dengan team moto moto besau ni..
Kita pun kena beli moto besau katanya..
Adeh...menangis sekali lagi aku kat situ..
Harga moto jer puluhan ribu..
 
Grrrrr....
owh... ada lagi cerita moto GP ni..
sabar ea...

**Aku ada video last Marcos Simoncelli... beberapa saat sebelum dia jatuh..Tapi nasib malang...sebab aku tak Sign In untuk You Tube...jadi..gambar tak boleh di share...

Sorry Guys...:(

Tiada ulasan: