For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 23 Mei 2012

#Medan 4# Last Enrty..hahaha

Minum milo anda jadi sihat & kuat.
Woah...promote nampak.
Ala..aku memang suka minum milo la..
Dulu , kini & selamanya.
OK, ini bukanlah milo dalam kotak yang di beli di Malaysia.
Agak pelik kan...lubang penebuk straw kat tengah tengah.
Aku memang tak pernah jumpa kat sini..
Ni pun kawan aku yang belikan.
Sebab titiba kat sana sakit perut lah.
Sakit kepalalah...
Mengada ngada...ciss...
Aku dan air teh botol yang tak boleh blah!
Aku tak boleh minum air ni kot.
Rasa lain macam..aku rasa sikit jer.
The rest Abam tolong habiskan
Ke aku sorang je yang rasa..
Sebab Abam ngan kawan aku ok jer.. kankan?
Aku buat muka happy tu sebab nak bergambo jer...
Bukan bermakna aku senyum sebab air teh botol tu.
Oh ya...masa aku belikan ole ole untuk mak aku kat kedai ni,
Owner kedai offer suruh minum teh botol ni.
Baiknya...terima kasih...sampai terlupa nak tanya nama.
Dorang siap buat demo tudung kat kepala aku.
Hahaha...Abam ada snap gambar tu.
Tapi ai shy shy lah nak taruk kat sini..
yehooo...
OK, last gambar aku nak letak.& juga last entry kat Medan
Gambar banyak sebenarnya.
Tapi guna henpon garukan.
Haruslah..sekejap hitam..sekejap cerah. puii.
Ok...dengan dialah aku pergi Medan.
Hehe..saja kasi seprias jer..
Woah...beria shopping kain baju kawen kat sinikan?
Ada bau bau nasi minyak ke ni Sue?
Hahaha...pening wei nak pilih kain kain kat sini
Semua pun cantik cantik.

Aku pun ada beli kain kat kedai ni.
Beli sekali berpuluh pasang.
Tapi bukan untuk dijual.
Aku belikan untuk family member coz next year adik aku yang bongsu nak menikah.
Habis semua duit juta rupiah aku...huaaaaa...
Maaf banyak banyak sebab terlupa nak snap gambar kain.
hahaha...
Lepas habis habis shopping,
Terus rushing balik ke hotel pick up segala barang.
Sebab nak check out then terus pergi airport nak balik Malaysia.
Sebelum sampai ke airport tu,
kitorang suruh Pak Supir bawa ke kedai Bika Ambon Zulaika.
Ala....kalau kat sini orang panggil Apam gula hangus.
Lebih kurang je bentuk nya.
Tapi aku beli perisa pandan.
Sedap jugak.. Famous jugak kedai ni..
Beratur panjang jugak rasanya sewaktu nak membayar.

Lepas tu terus Pak Supir bye bye kan kitorang..
Sebab dah sampai Airport
Nasib baik kat airport Polonia tu ada wifi free.
Sebab kitorang dah malas nak meronda ronda lagi.
Lama gak lepak kat situ.
Lebih kurang 4 jam.
Awal kan...?punyalah rentung nak tunggu.
Asyik tengok jam waktu Malaysia.
Lepas tu, waktu yang di tunggu sudah tiba...
Naik flight terus rasa tak sabar nak sampai Malaysia.
huargggghhhh......!!!!!
 
**Betul kata pepatah" sabar itu separuh dari iman.."

Tiada ulasan: