For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 2 Mei 2012

1 May 2012

Assalammualaikum....hai ualls..

Titiba aku nak senyum senyum kambeng sensorang lah..
Tapi tertulis kat blog pulak.
Woahhh...semalam cuti korang buat apa ea?
Aku macam biasa...bila Abam menoreh shift malam...aku pun jadi kelawar..
Ada jer yang booking ajak dating bersama...rindu lettew..kan kan?
Aku kan...kalau ada masa terluang boleh jer lepak or mengelenjat bersama.
Tapi...kalau aku ada commitment lain..or Abam ada...semua aku bataskan..
 Semalam, adik aku dengan tunangnya...pagi pagi dah tanya..aku free ke tidak hari ni..(semalam)
Aku reply, selagi Abam tak pergi menoreh...aku tak free..
So...aku free lepas pukul 6:30pm. coz Abam titiba kena paksa menoreh masuk awal.
Woahhh...menoreh time public holiday kan....hasilnya...InsyaAllah...:)

Lepas kiss kiss kat parking ....puiiii....kau ingat aku duduk kat amareka ke???
Buang tebiat nak feeling amareka kan...kiss tangan sudah ler...haha..
Bukan tak boleh tapi aku segan...tak gamak nak buat macam tu...hahaha..
Lepas tu laju laju datang rumah mak.Selaju hujan petang semalam...
Aku tunggu kat bawah je.Malas nak naik rumah mak dulu..
Dengan bagai bagai barang mengangkut macam biasa kan...
So...tujuan utama Ikea..

Korang nak tahu sebab apa kesana?
Sebab nak beli barang nak buat bunga telur.
Woah....perasan benar budak berdua ni.
Entah apa yang best beli belah kat situ pun aku tak tahu..
Aku ,walaupun sekangkang kera..bukan geng kang kang curi susu  dengan Ikea,
Tetap buat buat tak ada masa nak kesitu..
Yelah...orang ramai...Aku rimas..
Tapi...disebabkan budak berdua ni ajak juga aku ikut...
Aku pow dorang Meat ball kat sana.
Hah...rasa kan...set meatball yang satu lagi tu..aku punya sensorang..
Lagi padan muka...sebab beratur panjang gila petang semalam..
Adik aku dah rasuah aku supaya lupakan meat ball di Ikea.
Dia ajak makan kat Murni...ohoooo...say No to Murni...tah..titiba aku jadi macam tu semalam.
Terkejut dengan diri sendiri sebenarnya...
Muka happy lepas makan meat ball...yummy....:)

 Lepas acara makan berkongsi kongsi..terus cari barang yang dikehendaki.
Amboi...kemain korang yer adik berdua.
Tak hagak hagak shopping macam naik van.
Penuh kubik dengan timbunan barang dorang ni.
Aku memang ada yang berkenan kat Ikea tu...tapi lebih banyak tak berkenan..
Sebab...tak der banyak wang..

Lepas selesai membeli belah, aku ingatkan dorang ni nak ajak balik.
Aku tengok jam dah nak dekat pukul 9 malam.
Rupanya...dorang ajak pergi menonton wayang.
Eh..eh...rasa macam janggal pulak.
Sebab aku selalu tengok wayang dengan Abam yang tercinta..
Ni dengan adik adik pulak..
Lepas tu...dorang dera aku ambil tayangan jam 11:15pm.
Huarrrggghhhh...Kemain mata aku nak terlolap.
Lepas tu, nasib baik aku ada bawak Si ciped.hahahaha...
Sambil menghabiskan waktu...main Draw Racing.
Sumpah budak budak ni ketawa terbahak bahak.
Rasa macam dating dengan orang sewel pulak aku rasa..

Cerita The Avengers yang dorang nak tonton.
Aku ok jer...kalau dorang nak belanja tengok cerita Thamby pun aku ok.
Nasib baik cerita superb.
Memula kurang faham.
Lepas di cerita kan oleh kak cik...baru aku faham.
Ye la..aku bukan selalu sangat tengok cerita omputeh.
Tu yang selalu tertinggal pesawat....
Rupanya Film tu adalah sekual Thor.
Ha....kan ada sedikit sengal kat diri aku kot..
Titiba jer...kan kan?
Ok, now nak update sikit pasal butik Sue dengan Aku. Sapa sapa berkenan dengan Kain pasang ni..boleh melawat kat SINI..Yang pasti...harga kami jauh lebih murah dari pesaing yang lain...ok....Babai...muah muah..

Tiada ulasan: