For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 12 Mac 2012

Cheque Nuffnang dah sampai...Terima Kasih...heeeeee...nak senyum lebar boleh x?

 
Assalammualaikum...Selamat Hari senin ualls..
Ok, picture dia atas sangat sangat poyo untuk ditayangkan.
Aku malu sebab pendapatan aku berblog bukan  yang ribu ribu.
Tapi Aku bersyukur...Al-hamdulillah...
Cukup untuk beli kasut C&K 3-4 pasang:)
Itu pun time Discount.
Heeee....
Ok, Cheque ni sampai Jumaat minggu lepas.
Titiba adik bongsu aku call cakap cheque Nuffnang dah sampai.
Aku sangat gembira...hahahaha...skema betul ayat.
Ini adalah cheque yang kedua yang telah diberikan oleh Nuffnang.
Thank u so much Nuffnang.

Ok..pada sapa sapa yang belum mendaftar di Nuffnang,
Sila mendaftar di sini!!!
Banyak benefit yang korang akan dapat.
Tak rugi yer adik adik...:)

Ok, selamat bergumbiraaaaaaaa....aha!!

2 ulasan:

attyfir berkata...

alhamdulillah rezeki..

Mimy Hamid berkata...

rezeki dila...sapa nak bagi..aku pun dapat tp mcm biasa la akaun dak fayel punye la hihi