For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 1 Mac 2012

Acik Wedding- ::Edisi Ambil Bunga Meja...pastu mengular dengan orang tak berapa nak segar...boleh??

 Haiiii....Assalammualaikmu..Yaw!!
Wahhh...Adik mak nok, tak tahan aku.
Nak berbunga segar jugak letak atas meja.
Walaupun dua kuntum satu table kan...
Ok ok...Adik aku membeli bunga segar sebanyak 100 kuntum.
Lepas tu semua kena pick up on Saturday. Petang pulak tu..
Sebab peti ais kat rumah semua dah penuh dengan macam macam.
Sebenarnya aku nak habis kan kisah pasal bunga dulu lah.
Lepas tu baru pasal nikah..boleh?
 Bunga bunga ni semua kena humban dalam bonet kereta.
Aku lepas tu...buat kira kira nak senangkan perut dengan TF.
laju jer u-turn sebab nak pow Abam dengan hubby sepupu aku yang sewel ni..
Perempuan ni sepupu sebelah mak aku.
Semua family member mesti call her Lah Kecik. Aku pulak Lah besar.
Ha....macam cari gaduh jer kan...kakaka..
Aizum tu bukanlah begitu mata nya.
Saja kan dia jer buat macam gitu.
Sepanjang petang keluar dengan sepupu aku yang agak sewel tu membawak sampai ke malam.

Yang kiri ni aku punya TF.Yang kanan Abam punya TF
Aku macam pelik, Asal nak mencekik TF mesti nak kena letak strawberi.
Lepas tu aku mengomel cakap masam.
Aku bagi abam dia tak mahu.
Bagi Aizum & Lah kecik pun dorang tak mau..
Last last, masuk jugak dalam perut aku yang comel nih.

Baru jer nak menyuap TF, dah macam macam orang call.
Semua nak tahu lokasi aku kat mana..
Aku kan kuat mengular time time kenduri.
Mengular pulak ajak sepupu sepapat.
Dah...kecoh sebab aku ambik bunga, tapi....lama sangat pergi nya..
Kengkonon nak mengular dalam Pyramid,
Tapiiiii...terkenangkan mak aku dah order kerisik rm15.
Urgent pulak tu..potong betullahhhhh....!!!
Ahahaha..tapi aku anak yang baik, lepas mencekik TF..
laju laju pergi membeli kerisik kat area rumah aku.

Omggg...letih letih...tapi time tu jer lah.
Sekarang ni kalau letih lagi...memang mintak penampar lah kan???

**Hidup ibarat roda..kadang kadang..kita selalu merasa diri diatas.., jangan lupa...roda juga berpusing!!!

p/s: thanks kat Abam yang tersayam...:)

Tiada ulasan: