For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 14 Mac 2012

Acik Wedding- ::Edisi Last ....phewwwww....!!!

 Assalammualaikum..
Akhirnya, habis sudah entry by entry yang sudah lapuk di publish.
Gila babeng lama kan?
Aku memang malas nak menaip entry apatah lagi berstory.
Ok, Insyaallah...next years, my youngest brother akan mendirikan rumah tangga pulak.
Kalau ikutkan perjanjian mak mak ni,
Nak buat akhir tahun ni jugak.
Tapi....kitorang suruh stop dulu la...
Penat kenduri lepas pun belum habis..hahahaha...dan dan jer.

Gambar memang macam biasa blur blur.
Sebenarnya ada cerita disebalik warna baju kitorang.
Yang tukang pilih warna baju melayu aku.
Yang beli kain nak buat baju kurung pun aku.
Jadiiiii....mak , Abam bebel bebel salahkan aku....
Hahaha..Masa beli baju melayu, aku dah jatuh cinta dengan warna Turquoise.
Kuning Jagung pun cantik jugak.but...terpilih warna Turquoise untuk 11 pasang baju melayu di Kas Tailor.
Kendian, pergi kedai kain potong kat Nagoya.
Nak beli kat Jakel...tak mampu:)) ahaha..

Paling bijak bila nak membeli..mak tak bawa contoh warna.
Aku cakap dengan mak, suruh beli yang warna hijau hijau sikit.
Mak cakap yang biru sangat ni ha.
So, malas membantah, balik rumah mak..terus hantar kat tukang jahit.
Setengah bulan kendian...siap. Bawak balik rumah...ha...sekali pakai..
Abam cakap mata aku kero.
Dah tak kenal warna ..
Yer ualls.Warna biru kain sekolah menengah aku & mak pilih.

 Ha...aku memang tak ingat nak ambil gambar masa adik aku bersanding.
Henpon garu habis bateri.
Ni cilok kat sapa punya muka buku pun aku tak ingat.
Warna baju pengantin adalah hijau kain sekolah Agama.
Warna yang jarang jarang orang guna.
Adik aku choose guna package Allfinaz sama macam aku jugak.
Untung badang keding macam Farah.
Semua baju yang dia suka..semua boleh pakai..
Aku gak yang rugi..Sebab Gemokkk!!!
Hahaha..comel ke buruk gambar niea?
Aku bukan cubit betul betul pun.
Abam tu...ngada ngada ajak bersanding sekali lagi.
Korang tengok je lah tangan nya gitu kan..?

Haizzzz..letih nak sudahkan entry ni sebenarnya,
Puas korek korek gambar sana sini.
Memang tak banyak.
Sebab tumpang bergambar pun pakai henpon garu sepupu sepapat aku.
Apa apa pun...terima kasih pada saudara mara yang sudi berhempas pulas menolong,
Yang datang memeriahkan majlis tempoh hari.
Maaf jika ada kekurangan, salah dan silap yang tidak perasan ketika majlis berlangsung.
Pada guest yang datang..maaf sebab ada yang terpaksa menunggu lama nak makan.
Q panjang sangat.

Ok...baibai...wasalam..hiiiiii:)

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

lawa nya kombinasi color baju pengantin..awesome!!..

nok kawan aku pegi wedding adik ko hehe
http://purplelicious-love.blogspot.com/2012/03/blogger-pertama-di-tahun-naga.html