For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 13 Disember 2011

Owh..kat kaki beli beratus ratus kau mampu..kat kepala kau berkira..hah sampai mati aku ingat kata kata kau kak..

Pehhhh...Assalammualaikum..

Mak masih ingat kata kata kawan lama mak..
Kata kata yang buat mak ingat sampai mati nok..
Uhuk uhuk..mak tak nak cakap sesiapa.
Tapi, mak nak ingat kan diri sendiri sebenarnya.
Hari tu..mak pergi jenjalan kat Subang Parade.
Kengkonon nak tinjau tinjau tudung untuk adik mak kahwin nanti.
Mak bukannya tak mo pakai yang shawl shawl yang warna warni macam diatas.
Muka mak dah la bulat macam pinggan.
Kalau pakai shawl kan...haaa...comel je..penuh kebulatannya
Terus hilang muka bujur sirih aku..
Padahal..kah kah

Ha..tudung kat sini standard class bawahan macam aku.
Walaupun gantung gantung macam gini..masih aku mampu nak membelinya.
Tapi aku memang tak berapa nak berkenan jugak..tudung ala ala Tok Ti 
Pernah beli...terasa macam mak datin pulak.
Segan dok bagan sendiri..haha
Pusing punya pusing dalam kedai tu, aku terjatuh cinta kat satu tudung ni.
Aku belikan untuk emak aku.
Kengkonon nak seprise..
Tapi aku bukan boleh buat seprise kat mak aku.
Kang bila bersembang non stop jer mulut ni bercakap.
Walau pun call sekejap katanya..
Itu yang terkantoi tu kadang kadang.
Dah kena hantar pergi rumah mak pulak kan..tudung baru tu.
Lepas tu, mak aku terus jer..pakai.
Bayang kan la...tudung hijau..baju warna kuning pisang..
Dah kira in jer kot. Mak mak..
Itu yang buat aku makin sayang kat mak tu..

Ha..ni pulak untuk aku. 
Bab warna memang lah tak pilih yang Abam tolong snap kan ni.
Sebab terlari pulak temanya.
Semua warna tak tentu arah.
Tapi kan..aku ada pergi kat Kota Damansara satu butik Tudung ni..
Harga tudung jer rm4-5 ratus..
Wahhhh..pitam sekejap.
Tapi bila teringat kata kata kawan lama aku tu..
terus rasa ada betulnya..
Tapi...aku tak mampuuu...

**Kadang kala, kena ukur segalanya pada badan sendiri..kalau mampu, buat cara mampu.
Kalau tak mampu berhutang. eh..

2 ulasan:

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

salam..

yee.. mmg perlu.. ukur baju di badan sendiri... beli ikut keperluan... kalau ikut hati n napsu.. parah... hehehehe...

Mimy Hamid berkata...

ko sanggup tak jalan ke jalan TAR redah nokk....huhuhu byk choice