For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 19 Disember 2011

Ketulenan Pearl yang baru aku pelajari...sila kongsikan kalau ada cara yang lain..

Haiii...Assalammualaikum korang...rindu saya ke tidak?
Hik hik hik..(ketawa sambil tutup mulot kan..)
Skema kan..ber saya saya.
Ok, Gelang Pearl ni girlfriend abam kat Ladang getah yang kasi.
Memula bila abam bawak balik kan...aku merajuk.
Panjang jer muncung aku tau.kah kah. cemburu kuat kan?
Girlfriend abam bagi satu set sebenarnya.
Aku ni..korang tau jer lah..hati kental. 
Jiwa ganas, mana boleh pakai perhiasan yang macam gini kan.
Lama juga tersimpan kat dalam almari kan..
Itupun nasib baik aku simpan.
Kalau angin Pembalasan Si  Pitung sampai..
Terus buang kan..?
Lagi pun girlfriend abam yang kasi ni dah mak mak dah.
Dia bagi hadiah kahwin kalau korang nak tahu.
Sweet jer kan.Abam dia kasi butang baju melayu. Pun ada Pearl juga.

Aku adalah sorang yang suka membaca.
Suka tengok tv jugak.
Kenapalah info ini aku boleh tak tahu.
Aku nak tanya korang...korang tahu tak...
Macam mana nak test ketulenan Pearl yang di jual.
Kalau dah harga yang ribu ribu tu..dah sasah lah tulen kan.
Maksud aku ..yang cikai cikai tapi harga agak mahal untuk orang biasa macam aku.
Tak tahu????
Lagipun pearl ni orang yang kasi..takkan aku nak claim ori or tidakkan?
Haruslah tutup mata..terima dengan redha.

Ok..tips yang aku belajar ni dari Puan Watie.

Korang lagakan pearl tu satu dengan lain.
Gesek samapi keluar habuk habuk putih.
Lepas tu korang lap balik.
Tengok, kalau Original, dia akan kekal dengan kilatan pada biji pearl.
Kalau local, hah...sama macam beli manik lah.
Tertanggallah kulitnya kan...so korang boleh compare kan..
Sila cari mutiara yang dulu dulu yeeehaaaa...

























Ok, ini adalah iklan.
Dah lama boutique ni sunyi sepi dari sebarang entry.
Bukan apa...kitorang busy buat market face  to face lagi best.
Seronok jumpa customer secara live kan..
Ok..yang pasti, shawl yang aku & sue jual adalah jauh lebih murah dari penjual yang lain.
Jangan kata kualiti lain atau apa?
Sebab...Dorang pun ambil di pemborong yang sama...

Apa lagi..Jom terjah Stylish De Shoppe sekarang:)

Tiada ulasan: