For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 8 Disember 2011

Out Door - OTW

 Yuhuu... Assalammualaikum..Selamat pagi uoll...

Sorry, pagi ni tak sempat nak publish cerita seawal pagi.
Autopublish ni selalu stuck..titiba masuk ke draft. sentap lah kalau selalu macam gini..
Hari tu, lepas je majlis pertunangan, laju jer sepupu sepapat aku yang sengal sengal tahap cipan,
mendesak aku supaya cepat cepat basuh pinggan follow dorang.
Abam dah menjangkit sakit kepala.
Memula abam tak nak pergi. Jadi..aku pun macam berat hati nak bergumbira secara solo.
Pergilah...Abam izinkan...what..??? terus aku tak jadi nak joint.
Puiiii..ini masa ayat abam tak nak joint.
Tengok gambo kat bawah kang cukup lah. Sapa yang sakit sebenarnya ni??kannnn...?
Ohya...Cousin aku ni baru jer dapat Extreme nya.
Dua dua pulak tu. Lagi best...dua dua warna kunin.
Terus rasa macam teksi...Yang kat depan tu bawak pasangan yang baru bertunang.
Yang ni pulak...pasangan dah lama bernikah.puii..
Cousin aku ni adalah kesayangan mak aku..
Jadi..kalau aku buli dia pun dia tak kesah.. hahaha.

Oo..em..giiii...Pipi Abam tembun..
Padahal aku lagi tembun. Abam ni suka hati jer pakai baju cousin aku.
Tulah..masa dulu dulu suruh jadi pulis tak nak.
Now...dah jadi tukang kebun..penoreh getah..baru terhegeh hegeh menyesal.
Tapi...kalau Abam jadi pulis..mesti kita tak kenal kan..?
Sob..sob..Memang lah tak sedih sangat.
Haha sebab kitorang berdua jadi penumpang.
Cousin aku jadi pemandu. Tu yang syok syok bergambar kat belakang.. kakaka..

Haha..hambik kau.
Berterabur kitoang masa ni.
Terasa bertambah kesengalan gambar ni.
Ada lagi...ada lagi..gambarnya..
Tengok sampai muntah lepas ni..Cuba cari di mana aku bersembunyi..
kah kah....

**Terasa kehidupan sekarang lebih bahagia...semooga Allah merahmati kami & anda semua..

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

huyooo tunang pun ada photshoot kannnnnn..hebat la