For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 7 Disember 2011

Edisi Pertunangan - Hantaran Dari Adik aku ke Perempuan a.k.a Kak Cik

 Assalammualaikum...

Ini Entry paling sempoi aku nak tulis. Malas aku nak berceloteh.
Gambar banyak nau kan.

1.Sirih Junjung All Apologize ( Sebab aku buat cincai jer..)
 2. Handbag & Wallet  Aisheteru ( Sebab warnanya cantik)
 3.Mandian Puncak Kasih ( Sebab aku masa menggubah ni..terdengar lagu puncak kasih ni)
 4. Jam Demi Masa ( Hahaha...lagu sapa ni korang teka lah..)
 5.Kasut Bawalah ku terbang (Memanglah tak boleh terbang..kalau nak murah naik Air Asia..tapi pun x murah sangat sekarang ni)
 6. Sejadah & Telekong  Ingat 5 Perkara

 7. Perfume DKNY Luka di Lukai ( Sebab aku tak dapat sob..sob..)
8. Make Up My Heart Will Go On ( Sempoi gila..lagi pun jimat...tengok masa aku dulu dulu..memang lah tak ada...)eh..ada..tapi seketui ja..
 9. Pot Puri Dalam Diam Aku menyintai mu( hahaha...banyak lah dalam diam...memang lah tak...tetttt)
10. Beg langkah bendul, bukan Bendul yang tiru macam Mr. Bean dedulu tu..

** Adik aku termengorat awek yang ada ramai kakak. Jadi..kena lah berbudi bahasa..
Ko nak kahwin dengan adiknya...ko kenalah bagi dorang senang hati..
Kakak Kak Cik ada 3 Orang.
Nasib baik sorang dah kahwin. Cuma 2 orang jer belum kahwin.
Jadi, adik aku dengan bermurah hati menghadiah kan beg jenama ayam kampung pada mereka.
Syukur dorang menerima dengan hati terbuka.

2 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

cam kenal je bantal tu...woww color yang shantekkkkkkkk ini baru belah laki....dan baru bertunang...kalau kawen..lg gempak kot....kemainn byk brg...aku dulu sempoi jekk

attyfir berkata...

ada bakat daela mengubah nie..
warna tema hantaran cantik sgt2..