For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 22 April 2010

Semalam Suka...hari ni duka...

Aduhaii....gua panas hati sekarang ni...mana pulak pegi nya barang kesayangan gua ni....Dah sepetangan semalam gua cari  kat umah....Dan sepagian lak sambung cari kat offc but still x jumpa....Mana lak perginya barang aku ni..?Benda nyawa tuk Lappy aku ilang...sob...sob...sob.....sedih betul..lalai nya aku letak barang...merata2 la ni sampai buleh missing in action ....Harap-harap dia x g mana2 la tu...cuma aku jer yang salah taruk....

Kat umah lak..abis dah aku cari....dari semua bersusun jad berterabur...kain baju semua aku bukak balik dr lipatan...kot2 dia menyorok celah2 lipatan baju kan...tapi nan ado....Kat offc lak...habis semua aku susun elok2..(sbb aku suka teraburkan kertas kat tmpt aku ni....pun nan ado gak..Tapi, kalau ado sesiapa yang amik..mustahil dia ada lagi...harap2 x der saper yg berkenan kat benda tu...

Argggghhhhh....tension betul la.......

3 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

apa benda yang hilang nok...ko cari pki mata jgn ngan mulut yer...mmg tak jumpa..jgn marah nok

Dee berkata...

apa benda yg hilang ni..adapter ke? ex hard disk ke?

daela berkata...

External Hard disk aku ilang...berjuta2 gambo ada dlm tu...aku senyap jer ni...x kecoh2 pun nok..marah diri sendiri sbb lalai kan...amy pun dah bg ceramah percuma pg2 lagi lepas aku bg tau..haaa...tensi mak nok ari ni..