For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 9 Februari 2010

Malam Isnin aku kong..

Salam...hermm...Aku tatau la..spesis benda tah la kan...Batuk x baik2 gak..Aku rasa, dah setengah botol ubat batuk Cap Ibu & Anak tu aku tibai..Namun ttp gak batuk..Klu batuk jer x per..ni sampai mlm pun aku still x boleh tdo lena..Lama giler aku x batuk cam ni..Seksa u oll...

Seminggu deret ni aku rasa cam hampeh jer...Nak minum air semua kena suam2 jer..Klu test minum air sejuk @ ais...confirm la...x berhenti batuknya kan...Seb baik semalam mmg hari yang paling best tuk tdo..haaaa...Aku nk minum ptg x bolehkan...Malam tu, pas jer solat mahgrib..Aku amik sesudu ubat batuk yg akk ipar aku bagi..wooo..terus batteries kong beb..!!x sedar aper...Aku ingat mlm td aku bangun sbb nk minum jer..pastu sambung tdo sampai subuh...owhh...nikmatnya tdo...x der batuk2 pun..bunyi tepon pun aku x dengar...

Sampai jer kat offc pg td..start la batuk balik...mungkin sbb air-cond kot?hermm....aku ingat dah terus baik dah...haizzz...sabar jer lah...!!!

8 ulasan:

rosmona berkata...

batuk gini mane maunyer 2-3 ari nak baik... paling kurang satu bulan... erm.... kong.. kong.. kong.... adehhhhhh.... tahan je larr///..

Lyn Yusoff berkata...

daela,
u try petua ni daela.. my sis ari tuh amalkan alhamdulillah batuknya semakin kurang..
amik secamca madu pastu perahkan limau nipis. amalkan selalu insyaAllah nnti mkin kurang.
get well soon dear...

Mimy Hamid berkata...

aku pernah kena batuk kong teruk cam ko ni...macam2 petua aku follow..air suam limau madu., kapur...ubat batuk ..last2..jeng jeng..ko try makan aiskrim MCDONALD SUNDAE...Alhamdulillah hilang beb..

Matjoe berkata...

hmm. takde petua tp anak aku pon dok tengah batuk skng . sian dia tak lene tido, huhu :(

Liza berkata...

mmg musim kan, kat opis pun banyak yg batuk2

FairyLilly berkata...

la batuk lagi ke. Ko try ubat lain pulaklah. Jangan jadi cam den masa demam+batuk haritu, makan panadol je, tak sesuai kan. Tu ar yg lambat sembuh.

Sue @ Nenie berkata...

Salam balas kunjungan...
Itu batuk kong ada makna tuuuu...Maknanya minta MC tuuuuu.....

lily lotus berkata...

minum air banyak yer...